5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Tråkigt nog så skulle activision gå + om de inför månadskostnad. Det är kasst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Vänta ett tag, kommer COD kosta i månaden eller är jag ute och cyklar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Skulle chansa att det börjar kosta efter black ops, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Har mina förväntningar på Treyarch, och hoppas på att dem inte går samma öde tillmötes.. ang. Black Ops. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Slutade med MW2 på grund av: UMP 45, M203, RPG, G18, amerikanska 10-åringar, FAMAS, Lightweight, Commando, Tactical Insertion, Danger Close, Wasteland,and the list goes on... vad lite kunde ju ha skrivit upp mycket, mycket, mycket mer Jag kunde också skrivit upp "mycket, mycket, mycket mer" men varför skall jag slösa mer av min extremt dyrbara tid på ett skitspel som MW2? ok jag fattar har slösat bort 10 dagar på spelet någon som vet hur jag ska igen dom dagarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Slutade med MW2 på grund av: UMP 45, M203, RPG, G18, amerikanska 10-åringar, FAMAS, Lightweight, Commando, Tactical Insertion, Danger Close, Wasteland,and the list goes on... vad lite kunde ju ha skrivit upp mycket, mycket, mycket mer Jag kunde också skrivit upp "mycket, mycket, mycket mer" men varför skall jag slösa mer av min extremt dyrbara tid på ett skitspel som MW2? ok jag fattar har slösat bort 10 dagar på spelet någon som vet hur jag ska igen dom dagarna? http://forum.i3d.net/attachments/main-bad-company-2/943158417d1234040719-battlefield-bad-company-2-wallpapers-97662_1.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Slutade med MW2 på grund av: UMP 45, M203, RPG, G18, amerikanska 10-åringar, FAMAS, Lightweight, Commando, Tactical Insertion, Danger Close, Wasteland,and the list goes on... vad lite kunde ju ha skrivit upp mycket, mycket, mycket mer Jag kunde också skrivit upp "mycket, mycket, mycket mer" men varför skall jag slösa mer av min extremt dyrbara tid på ett skitspel som MW2? ok jag fattar har slösat bort 10 dagar på spelet någon som vet hur jag ska igen dom dagarna? http://forum.i3d.net/attachments/main-bad-company-2/943158417d1234040719-battlefield-bad-company-2-wallpapers-97662_1.jpg har redan det spelet får väl bli Gran Turismo 4 och Red Dead Redemption Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Du menar GT5 va? Bc2 är bättre än Mw2, men inte jättebra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Du menar GT5 va? Bc2 är bättre än Mw2, men inte jättebra. nix står fast vid GT4, PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Det senaste COD-spelet som var skillbaserat var COD2, det var ett underbart spel men sedan har det gått åt helvete för Cod. Cod4, kräver mycket skills. Jag svär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Det senaste COD-spelet som var skillbaserat var COD2, det var ett underbart spel men sedan har det gått åt helvete för Cod. Cod4, kräver mycket skills. Jag svär. Nej tycker jag inte. kör fortf MW2 kul fortfarande även fast alla kör med Stoppi'N Power.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 LasseKongo - testa COD2 så kommer du inse att du har fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg