zazaza Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Army of Two: The 40th Day Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Finns det något spel du inte har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 GoW3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Alan Wake. Utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Finns det något spel du inte har? Jag har ganska många, typ 35st. Några av dom jag har är MW2, Gta 4, Just Cause 2, Red Dead, Saints row 2, Fear 2, Halo 3 ODST osv osv. Alan Wake. Utan tvekan.Tycker det ser ganska kul ut, undrar bara: Är storyn svår att förstå? Alltså att den är ganska komplicerad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Alan Wake. Utan tvekan.Tycker det ser ganska kul ut, undrar bara: Är storyn svår att förstå? Alltså att den är ganska komplicerad... Nja, den är lagom komplicerad. Första gånger man kör igenom det är det svårt att greppa allt, men andra gången (helst då på Nightmare för att hitta Nightmare-manuskripten, vilka förklarar vissa saker bättre) kan man utan större svårigheter förstå hur allt hänger ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Köp mirrors edge, billigt och underbart nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Köp mirrors edge, billigt och underbart nu!Redan haft, och dessutom vill jag önska mig ett nytt spel. Jag vill inte önska mig ett spel jag hittar för 150kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Alan Wake. Utan tvekan.Eftersom du har så många spel redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 (redigerat) GoW3?släpps typ 16e april 2011, och han fyller snart... Redigerat 10 Juli 2010 av NoSight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Vilken skulle ni välja av Singularity, Sniper Ghost Warrior och Dead Rising 2 (kanske ska önska mig att få boka). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Definitivt Dead Rising 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.