360Xbox Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Vilket spel har gjort dig mest besviken? Alltså att du har stora förhoppningar, sen visar det sig att det inte var så bra som du trodde det skulle bli... För mig var det då definitivt Aliens vs Predator, jag kunde fan inte vänta på det. Men när jag fick det så var det då inte så bra som jag trodde, asså det var inte dåligt... Men det var inte heller så jättebra heller. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Modern warfare 2. 'nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 World of Warcraft. Trodde de skulle vara bra, sen vare inte de ;pPPppPpPPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 spiderman 2 Battlestar Galactica två jag kommer på på rak arm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 zelda twilight princess tyvärr, var extrem hypad för det men det var en stor besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 The Godfather. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Modern warfare 2. 'nuff said. Same. Första spelet jag köpte sedan Spore(vilket också var en besvikelse) och spelade det bara i 2 dagar :/. Fast 2 dagar verkar vara den normala livslängden för spel nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Pokémon Fire Red Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 (redigerat) Spore var en enorm besvikelse efter alla förväntningar folk präntat in i en. Lord of the Rings Conquest (hade förvisso inga megaförhoppningar, men än dock en besvikelse) Silent Hill: Origins Empire Earth III Rise of the Argonauts Far Cry 2 Ovanstående har fått mig att slösa bort värdefulla timmar av mitt liv. Redigerat 7 Juli 2010 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 The Godfather. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Bad Company 2 Battlefield Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Spore helt klart, rymdfasen gav mig fan hjärnblödning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.