Proccito Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Grim Reaper titeln, som man får genom att få 5 kills med predator. Sen Cold-Blooded emblemet som jag vettefan hur man får. jag tror du får den när du har klarat Cold- Blooded V eller IV Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Grim Reaper titeln, som man får genom att få 5 kills med predator. Sen Cold-Blooded emblemet som jag vettefan hur man får. jag tror du får den när du har klarat Cold- Blooded V eller IV VI är det, 250 killstreaks förstörda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Blademaster och Barrett-emblemet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Blademaster och Barrett-emblemet. Guld elr Silver? OnT: Commander Titeln och Tärnings Emblemet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Har "the flash" guldiga titeln (fick den av stun challengen lol) och nån gul tand som emblem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Techno Killer + Scavenger pro Emblem, det passar så bra till min gamertag (killermachin3 1), och mitt personliga jag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AkimboFries Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 End Of Line titeln och en Stjärna som är grön och snurrar runt, man får den när man kallar ut en Tactical Nuke när ditt eget team förlorar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 "How The" titeln och Den snurrande stjärnan man får för challengen "Ultimate Sacrifice" ( Nuke the enemy team while your team is losing ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Guldiga "Chopper Gunner" titeln och guldiga Intervention emblemet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Använder "My name is" Titeln och Pavelow emblemet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 använder Kill for good titlen o IW Emblemen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Behind Enemy Lines(10 killstreak utan att ha valt några killstreaks) 10 Nuke's embleme! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg