Hoppa till innehåll

Dumpad På Sms


Rekommendera inlägg

 

 

Hej! Jag blev dumpad för drygt en månad sedan på fyllan på sms :(

 

Det hela började med att vi var på fest på varsitt håll, och träffades på stan, jag sa att jag ville gå hem och frågade om han ville följa med.. vilket han inte ville.. Full som jag var så tjatade jag på honom och bad honom följa med mig hem, hanbad mig hålla käften och sen fick jag ett sms att det var slut.

 

 

 

Sedan dess så försökte jag ta kontakt och frågade om vi skulle snacka dagen efter..

 

efter två dagar efter att det tagit slut, så får jag på msn skrivit.."

HAN: vill du prata?

JAG: visst, men bara om du vill

 

HAN: jag tänkte bara börja lite smått och berätta hur jag känner, och vad jag tycker, inget elakt över huvudtaget

JAG: okej över msn alltså

ska bara gå o pausa filmen

HAN: ja det är väl bättre än inget?

tänkte inte skriva i mer än 10min, vill bara skriva att jag tycker synd om dig när jag läste din blogg. Och jag tänkte bara att du skulle veta att jag inte vill att du ska må dåligt

JAG: okejm du vill inte ta en promenad?

HAN: nej det vill jag inte

okej

 

HAN: ville bara skriva det där, För jag blir ledsen när jag läser att du mår så där dåligt

så jag ber också om ursäkt.

 

Sedan träffades vi nu i helgen av en ren slut när jag gick hem ifrån en efterfest. Jag gick då med två killar. dumt nog sögs jag upp av ögonbliket och slängde en dum/elak/onödig kommentar om att han hade fula badbrallor. liksom mitt i natten och en handduk runt halsen.

 

whatever.. Han sa inte så mkt utan bara typ ignorerade mej.

 

Fick sedan sms om HUR LÖS JAG VAR SOM GICK MED DE DÄR KILLARNA, (som bara var kompisar) och att jag var ett luder...

 

 

 

 

OCH JA; JAG ÄR FORTFARANDE KÄR TROTS ATT HAN HAR KALLAT MIG DETTA!

 

Så min fråga, kan man få tillbaka ett ex och hur ska jag göra? :angry: :(

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 169
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Hej! Jag blev dumpad för drygt en månad sedan på fyllan på sms :(

 

Det hela började med att vi var på fest på varsitt håll, och träffades på stan, jag sa att jag ville gå hem och frågade om han ville följa med.. vilket han inte ville.. Full som jag var så tjatade jag på honom och bad honom följa med mig hem, hanbad mig hålla käften och sen fick jag ett sms att det var slut.

 

 

 

Sedan dess så försökte jag ta kontakt och frågade om vi skulle snacka dagen efter..

 

efter två dagar efter att det tagit slut, så får jag på msn skrivit.."

HAN: vill du prata?

JAG: visst, men bara om du vill

 

HAN: jag tänkte bara börja lite smått och berätta hur jag känner, och vad jag tycker, inget elakt över huvudtaget

JAG: okej över msn alltså

ska bara gå o pausa filmen

HAN: ja det är väl bättre än inget?

tänkte inte skriva i mer än 10min, vill bara skriva att jag tycker synd om dig när jag läste din blogg. Och jag tänkte bara att du skulle veta att jag inte vill att du ska må dåligt

JAG: okejm du vill inte ta en promenad?

HAN: nej det vill jag inte

okej

 

HAN: ville bara skriva det där, För jag blir ledsen när jag läser att du mår så där dåligt

så jag ber också om ursäkt.

 

Sedan träffades vi nu i helgen av en ren slut när jag gick hem ifrån en efterfest. Jag gick då med två killar. dumt nog sögs jag upp av ögonbliket och slängde en dum/elak/onödig kommentar om att han hade fula badbrallor. liksom mitt i natten och en handduk runt halsen.

 

whatever.. Han sa inte så mkt utan bara typ ignorerade mej.

 

Fick sedan sms om HUR LÖS JAG VAR SOM GICK MED DE DÄR KILLARNA, (som bara var kompisar) och att jag var ett luder...

 

 

 

 

OCH JA; JAG ÄR FORTFARANDE KÄR TROTS ATT HAN HAR KALLAT MIG DETTA!

 

Så min fråga, kan man få tillbaka ett ex och hur ska jag göra? :angry: :(

Förstår inte hur man lyckas söka sig till en fusksida med sånt här.

 

Iallafall, om du inte är ett troll. Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag blev dumpad för drygt en månad sedan på fyllan på sms :(

 

Det hela började med att vi var på fest på varsitt håll, och träffades på stan, jag sa att jag ville gå hem och frågade om han ville följa med.. vilket han inte ville.. Full som jag var så tjatade jag på honom och bad honom följa med mig hem, hanbad mig hålla käften och sen fick jag ett sms att det var slut.

 

 

 

Sedan dess så försökte jag ta kontakt och frågade om vi skulle snacka dagen efter..

 

efter två dagar efter att det tagit slut, så får jag på msn skrivit.."

HAN: vill du prata?

JAG: visst, men bara om du vill

 

HAN: jag tänkte bara börja lite smått och berätta hur jag känner, och vad jag tycker, inget elakt över huvudtaget

JAG: okej över msn alltså

ska bara gå o pausa filmen

HAN: ja det är väl bättre än inget?

tänkte inte skriva i mer än 10min, vill bara skriva att jag tycker synd om dig när jag läste din blogg. Och jag tänkte bara att du skulle veta att jag inte vill att du ska må dåligt

JAG: okejm du vill inte ta en promenad?

HAN: nej det vill jag inte

okej

 

HAN: ville bara skriva det där, För jag blir ledsen när jag läser att du mår så där dåligt

så jag ber också om ursäkt.

 

Sedan träffades vi nu i helgen av en ren slut när jag gick hem ifrån en efterfest. Jag gick då med två killar. dumt nog sögs jag upp av ögonbliket och slängde en dum/elak/onödig kommentar om att han hade fula badbrallor. liksom mitt i natten och en handduk runt halsen.

 

whatever.. Han sa inte så mkt utan bara typ ignorerade mej.

 

Fick sedan sms om HUR LÖS JAG VAR SOM GICK MED DE DÄR KILLARNA, (som bara var kompisar) och att jag var ett luder...

 

 

 

 

OCH JA; JAG ÄR FORTFARANDE KÄR TROTS ATT HAN HAR KALLAT MIG DETTA!

 

Så min fråga, kan man få tillbaka ett ex och hur ska jag göra? :angry: :(

Förstår inte hur man lyckas söka sig till en fusksida med sånt här.

 

Iallafall, om du inte är ett troll. Nej.

 

 

Va?? vadå :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han förstår inte varför du kommer till en hemsida som handlar om spel och fusk när du har denna fråga.

Han tror du trollar.

Om du inte trollar tycker han att du inte ska försöka ta tillbaka ditt ex.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han förstår inte varför du kommer till en hemsida som handlar om spel och fusk när du har denna fråga.

Han tror du trollar.

Om du inte trollar tycker han att du inte ska försöka ta tillbaka ditt ex.

Okeej...tack jag som är lite trög och inte förstod de där med trolla ;)

 

Har då sett andra ämnen som kanske inte står under de rubriker som spel o fusk...

och om det stör honom så behöver han ju inte kommentera :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okeej...tack jag som är lite trög och inte förstod de där med trolla ;)

 

Har då sett andra ämnen som kanske inte står under de rubriker som spel o fusk...

och om det stör honom så behöver han ju inte kommentera :)

Heh okej, nä de flesta andra ämnena här är från användare som varit med ett tag, folk som kommer hit för att bara fråga någonting om kärlek försvinner oftast efter första posten :P

Fuska.se's forum är inte det bästa stället att fråga om råd när det kommer till kärlek. :/

 

Men du kan ju alltid testa att gå hem till honom och därifrån fråga om han vill prata.

Det lär ju vara lite svårt/taskigt att säga nej då.

Om han skulle säga nej tycker jag att du ska ge upp. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm....

 

 

Jag tror det är slut mellan er men.

 

Man kan alltid hoppas.....

 

 

 

Han kanske vill om några veckor låt han vara för sej sj.

 

Så kommer det KANSKE gå över.

Tack hörru :)

Jo, jag vet att det är slut just nu... Men finns det någit som man kan öka sina chanser ?

Och hur ska man ta kontakt jag blir nervös så fort jag ser honom...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är uppenbarligen ett förfärligt problem. Det verkar som att du och ditt x hade flertalet kommunikations svårigheter, dessa skulle ni antagligen kunnat lösa, men då ni gjorde slut på fyllan kan det kännas skamfullt att ta tillbaka den andra då ni båda har nyktrat till. Jag föreslår att ni sätter er ner och löser problemet på ett diplomatiskt vis. Om han ej vill samtala med dig är det uppenbart att du ställer för höga krav och han vill ha tillbaka sin frihet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså.... Ja, om jag bara visste hur jag ska kunna kontakta han på ett bra vis och få honom o vilja träffas :S jag vet inte hur jag ska ta kontakt så att han inte blir förbannad... är rädd att göra det värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...