Hoppa till innehåll

Dumpad På Sms


Rekommendera inlägg

Alltså.... Ja, om jag bara visste hur jag ska kunna kontakta han på ett bra vis och få honom o vilja träffas :S jag vet inte hur jag ska ta kontakt så att han inte blir förbannad... är rädd att göra det värre.

Ring?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 169
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Alltså.... Ja, om jag bara visste hur jag ska kunna kontakta han på ett bra vis och få honom o vilja träffas :S jag vet inte hur jag ska ta kontakt så att han inte blir förbannad... är rädd att göra det värre.

Simpelt, du skriver ett långt brev, förseglar det med ditt sigill och signerar det med "Hennes majestät" och i brevet kräver du att få träffa honom så att ni tillsammans kan reda ut detta alkoholens missförstånd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vadå ska ja bara skicka sms och skriva vad jag känner osv... skulle helt av allt vilja ringa men då kommer han garanterat trycka bort mej :S

Ring tills han svarar. Eller så kan man ju knacka dörr, lite läskigt dock.

 

skicka sms och fråga om du kan ringa eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vadå ska ja bara skicka sms och skriva vad jag känner osv... skulle helt av allt vilja ringa men då kommer han garanterat trycka bort mej :S

Ring tills han svarar. Eller så kan man ju knacka dörr, lite läskigt dock.

 

skicka sms och fråga om du kan ringa eller nåt.

 

Knacka dörr är jag fan för feg för ;P Annars hade väl det varit det mest alternativa...

Men ja, jag skulle vilja reda ut det en gång för alla utan alkoholhaltiga drycker så att säga. Blir vi ett par är inte det viktigaste att fokusera på utan att få detta utrett, så att vi kan gå vidare utan att jag behöver ha femtiosju frågetecken i skallen och även han.

 

:( Hade lovat min kompis (som även är hans kusin) att inte ha kontakt med honom för att de har bara visat sig att vi tjafsar när vi ska snacka, dock har vi bara försökt snacka med varandra på fyllan och då är det ju ganska vanligt att man kan bli missförstådd eller överreagerar osv. hur som helst... hon blev grinig eftersom att förra helgen då jag stötte på mitt ex när jag gick med två kompisar (killkompisar) Vilket även mitt ex blev han hade slagitsönder staket o greje. och nu skriver han o tackar för att han har gips på näven :S han ger mej skuld för att han blev arg/leden över att jag gick med två killar. :( what the hell am i doing wrong..

 

Känner mig så ensam o värdelös

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå över dina rädslor och gå hem till honom och knacka på dörren.

Tänk "om jag vill ha tillbaka honom är detta det enda sättet" och inget annat så lär det gå bra att gå dit. :)

 

Jo, jag är inte rädd att ringapå knacka på utan bara att göra situationen värre...

Men enligt min tolkning så blev han ju arg/ledsen när han såg mig med två killar.. kanske var hans sätt att visa att han forrfarande bryr sig om mig genom att få ut sin vrede genom att slåss.. endel killar är ju så...

 

Eller så är det bara önsketänkande ifrån min sida... hmm

 

Han läser även min blogg med jämna mellanrum..

 

Usch det är så svårt. .. ena stunden tycker jag själv at jag borde avvakta, men samtidigt vill jag inte vänta för länge...

 

och vad ska jag göra med min kompis? OMG i am in trouble

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå över dina rädslor och gå hem till honom och knacka på dörren.

Tänk "om jag vill ha tillbaka honom är detta det enda sättet" och inget annat så lär det gå bra att gå dit. :)

 

 

Jo, jag är inte rädd att ringapå knacka på utan bara att göra situationen värre...

Men enligt min tolkning så blev han ju arg/ledsen när han såg mig med två killar.. kanske var hans sätt att visa att han forrfarande bryr sig om mig genom att få ut sin vrede genom att slåss.. endel killar är ju så...

 

Eller så är det bara önsketänkande ifrån min sida... hmm

 

Han läser även min blogg med jämna mellanrum..

 

Usch det är så svårt. .. ena stunden tycker jag själv at jag borde avvakta, men samtidigt vill jag inte vänta för länge...

 

och vad ska jag göra med min kompis? OMG i am in trouble

 

Han verkar ju fortfarande bry sig om dig. Men gå dit prata, om det inte går bra så får du bara ta och komma över det.

 

Bäst att få det överstökat snabbt. annars kanske känslorna försvinner :o
Precis! Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bäst att få det överstökat snabbt. annars kanske känslorna försvinner :o

 

=D jo, det har du rätt i, jag borde inte lugna mig lite då...

 

ne, de kanske jag inte borde du har kanke rätt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...