Hoppa till innehåll

Dumpad På Sms


Rekommendera inlägg

  • Svar 169
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

klart att de inte kvittar!

Ehm, du har ju knappast gjort någonting ? Nu har jag inte läst alla sidor, men imo ser det inte ut så iaf.

 

 

Okej, jag ska avvakta nu en sista gång sen ger jag det ett sista försök =D thats it

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha.. nu är det så att bara mitt ex duger just nu =D sorry....

 

ska som sagt avvakta lite o s en skriva en gång. sen skiter jag i han...

 

eller skiter i han från o med nu är det bästa =)

 

 

Jag tycker att du gör helt rätt för dig att ge det ett sista försök.

 

Btw, annars är Sandis.. rawr

 

 

sandis? :o ;)

 

http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=55547

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att du ska skita i honom. Man gör inte slut med någon som är full och sedan skriver att man tycker synd om den och bla bla bla. Du frågade om han ville ta en promenad och han sade "nej". Han kanske inte kände sig bekväm med att träffa dig. Eller så ville han inte(Om han inte ville så borde han ju ändå ha gått med dig för din skull).

Han är förmodligen en fjant som jag hatar. Respekt är en stor del i livet och jag hatar sådana som inte visar respekt. Försök tänka på det noggrant och försök få fram vad du ska göra. Det brukar jag göra med problem, situationer eller helt udda saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att du ska skita i honom. Man gör inte slut med någon som är full och sedan skriver att man tycker synd om den och bla bla bla. Du frågade om han ville ta en promenad och han sade "nej". Han kanske inte kände sig bekväm med att träffa dig. Eller så ville han inte(Om han inte ville så borde han ju ändå ha gått med dig för din skull).

Han är förmodligen en fjant som jag hatar. Respekt är en stor del i livet och jag hatar sådana som inte visar respekt. Försök tänka på det noggrant och försök få fram vad du ska göra. Det brukar jag göra med problem, situationer eller helt udda saker.

 

yees, jag skiter fan i de de är ju bara meningslöst ....

 

 

Nu ska ni få höra... ... hade min mobil i min väska har en touch mobil, och hade glömt sätta på knapplås.. på något vänster hade de ringt upp mitt ex o avbrutit på en gång.. det slutade med att han o hans polare ringde o skrek en massa... Av hans kompis fick jag följade sms " ditt jävla trippande tjackluder"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att du ska skita i honom. Man gör inte slut med någon som är full och sedan skriver att man tycker synd om den och bla bla bla. Du frågade om han ville ta en promenad och han sade "nej". Han kanske inte kände sig bekväm med att träffa dig. Eller så ville han inte(Om han inte ville så borde han ju ändå ha gått med dig för din skull).

Han är förmodligen en fjant som jag hatar. Respekt är en stor del i livet och jag hatar sådana som inte visar respekt. Försök tänka på det noggrant och försök få fram vad du ska göra. Det brukar jag göra med problem, situationer eller helt udda saker.

 

yees, jag skiter fan i de de är ju bara meningslöst ....

 

 

Nu ska ni få höra... ... hade min mobil i min väska har en touch mobil, och hade glömt sätta på knapplås.. på något vänster hade de ringt upp mitt ex o avbrutit på en gång.. det slutade med att han o hans polare ringde o skrek en massa... Av hans kompis fick jag följade sms " ditt jävla trippande tjackluder"

 

Min touchmobil har gjort nästan samma sak.

 

Aja, då är det bara att fortsätta med livet. Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...