Hoppa till innehåll

Dumpad På Sms


Rekommendera inlägg

Försök tänka på det noggrant och försök få fram vad du ska göra. Det brukar jag göra med problem, situationer eller helt udda saker.

Numero 2 på toa? :huh:

 

Hur menar du nu? :o

 

 

Jajjmen, nu ska ja fan ta mej försöka gå vidare =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 169
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag är glad att du går vidare. Jag känner inte dig eller någon annan på fuska.se men jag är en väldigt omtänksam person :)

Jag känner dig. ;)

 

 

 

Ja, men det komme rbli att jag faller tillbaka, tänker på honom varje jävla dag :S gosh...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är glad att du går vidare. Jag känner inte dig eller någon annan på fuska.se men jag är en väldigt omtänksam person :)

Jag känner dig. ;)

 

 

 

Ja, men det komme rbli att jag faller tillbaka, tänker på honom varje jävla dag :S gosh...

 

Jobbigt. Du får hitta på något att göra. Springa eller skaffa ett jobb. Sen så!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är glad att du går vidare. Jag känner inte dig eller någon annan på fuska.se men jag är en väldigt omtänksam person :)

Jag känner dig. ;)

 

 

 

Ja, men det komme rbli att jag faller tillbaka, tänker på honom varje jävla dag :S gosh...

 

Jobbigt. Du får hitta på något att göra. Springa eller skaffa ett jobb. Sen så!

 

 

Springer gör jag redan, och jobb har jag :) ska utomlands om 1,5 vecka också.. hihi

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Få reda på vad killen gillar och önskar mest av allt i världen. Ge honom den önskningen så kanske det är åtminstone 50% chans att ni blir ihop igen

Eller sprid ett falskt rykte om hans nya flickvän(om han har en) och då gör han slut med henne så han åtminstone singel i alla fall =)

 

Fast det är ju om du verkligen vill ha honom. Om det inte är så ska du skita i honom, han verkar ju vara en elak kille varför ha honom??

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...