Rhino Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Skrivet 11 Juli 2010 ''Windows blablabla har slutat fungera''.. *stäng program* Blir så jävla less. vad ska jag göra för att fixa? Citera
Intense Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Testa att ladda ner igen/ominstallera? Redigerat 11 Juli 2010 av WiipoD Citera
swagzter Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Skrivet 11 Juli 2010 Windows Movie Maker är värdelöst, använd något annat som WAX eller Avid FreeDV. De är båda gratis! Citera
Rhino Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Skrivet 11 Juli 2010 Windows Movie Maker är värdelöst, använd något annat som WAX eller Avid FreeDV. De är båda gratis!Bäst av dom två då? Vilken av dom är enklast och på svenska typ? ;) Citera
Satisfaction Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Skrivet 11 Juli 2010 Brukade bli så för mig när jag använder 2.6 på min w7 dator. Lyckades inte förstå den versionen som redan fanns.. Citera
Rhino Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Skrivet 11 Juli 2010 Brukade bli så för mig när jag använder 2.6 på min w7 dator. Lyckades inte förstå den versionen som redan fanns.. Jag har vista. ^_^ Citera
Sawny Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Skrivet 15 Juli 2010 Windows Movie Maker är värdelöst, använd något annat som WAX eller Avid FreeDV. De är båda gratis! WMM är inte alls värdelöst. Det har många brister, men också fördelar. Dock har jag inte testat programmen du postade, men men. Brukade bli så för mig när jag använder 2.6 på min w7 dator. Lyckades inte förstå den versionen som redan fanns.. Jag har vista. ^_^ :D :rolleyes:'>Ofc annars hade du inte fått detta problem. ;) Ofc annars hade du inte fått detta problem. ;) ------ Testa att stänga ner alla andra fönster och kolla om det funkar. Citera
Rammus Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Skrivet 15 Juli 2010 Ladda ner nyaste versionen av WMM? (Om du inte redan har det). Annars får du hitta ett annat lätt använt program. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.