jimmy4445 Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 N :rolleyes: i ser frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 om du ska köpa någon av de så säger jag mw2, det håller längre. när man klarar storyn på ac2 så finns det inget att göra typ, förutom döda vakter men det blir långtråkigt. så kör på mw2, eller så väntar du tills black ops släpps i november Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 MW2, multiplayern äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Definitivt Modern Warfare 2. Håller extremt mycket längre än Assassins Creed 2. Finns väldigt mycket att göra på MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Mw2 är det värsta spelet någonsin. Bli beredd på att möta aimbots/wallhack/speedhack på konsol, massor med obalans. Kör för fan inte det. Du kommer bli besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Mw2 är det värsta spelet någonsin. Bli beredd på att möta aimbots/wallhack/speedhack på konsol, massor med obalans. Kör för fan inte det. Du kommer bli besviken. Har haft det sen julafton och jag har aldrig mött nån med aimbot eller wallhack eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Mw2 är det värsta spelet någonsin. Bli beredd på att möta aimbots/wallhack/speedhack på konsol, massor med obalans. Kör för fan inte det. Du kommer bli besviken. Har haft det sen julafton och jag har aldrig mött nån med aimbot eller wallhack eller liknande. Ja Mw2 har fått massor av hackers, och det är det värsta spelet någonsin! På Pc, men eftersom de hära e Xbox360 så är det 10% som hackar, för att man måste göra massor av saker och göra något o.s.v tills man kan hacka på Mw2, det är inte så många som orkar. Men på Pc downloadar man ett program så är det klart och rör lite med musen och trycker på musknappen = Klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Mellan MW2 och AC2: MW2 Men det finns ju så mycket bättre spel. Bad company 2, t.ex.(amg dice fanboy) Redigerat 11 Juli 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Mw2 är det värsta spelet någonsin. Bli beredd på att möta aimbots/wallhack/speedhack på konsol, massor med obalans. Kör för fan inte det. Du kommer bli besviken. Har haft det sen julafton och jag har aldrig mött nån med aimbot eller wallhack eller liknande. Vill du spela med mig då?Om jag får host blir det Autoaim med steady aim, one shot kill med stopping power, speedhack, wallhack, teleport, och massor med andra roliga saker. Köp inte nåt av dom ffs, köp Blacklight: Tango down. Bästa FPSet någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 AC2, alternativt ett riktigt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Mw2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Som de andra säger, MW2 har grymt många fuskisar :) Jag to.m kollat på Armorgames MW2 topics de skriver likadant. Assassins Creed 2 är skit kul! :) Samma skapare som Prince of Persia spelen och när man klarat ut AC 2 så kan man gå runt och döda och hitta fjädrarna. Man dödar ju efter alla uppdrag för att göra snygga combos och finnishing moves. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.