5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 (redigerat) Fick en chopper gunner i TDM, från en fiende jag dödade precis innan han fick tag på den, var dock bara ca 200 poäng (2 kills) kvar tills vi vann, så jag han inte starta den :( Jag pratar om black ops då. Redigerat 14 November 2010 av 2FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackesam Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Snodde en emp idag. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Snodde dogs från ett CP. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Nuke!!!!! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Pave Low xD (Jag är rätt så ny) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ipwneverybody Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 NUKE!!!! :lol: :lol: :lol: B) :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaXnMoDzFTW Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 UAV :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Snodde en death machine(stavning?) igår =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Godis Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 (redigerat) på MW2 har jag tagit EMP som högst men min kompis fick en NUKE i sin car package dock är det typ omöjligt men fattade ej hur han kunnde få det när det är typ 0,00000001% att man får en NUKE Bblackops har jag tagit attackdogs,gunship då båda dem är lvl 11 i killstreack och jag har fått båda! :) Jag har hardline (PRO) så jag kan ändra min care package och då brukar jag typ få chopper eller nånting annat bra! Redigerat 10 Januari 2011 av Godis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 (redigerat) på MW2 har jag tagit EMP som högst men min kompis fick en NUKE i sin car package dock är det typ omöjligt men fattade ej hur han kunnde få det när det är typ 0,00000001% att man får en NUKEFan vad folk har svårt att fatta. Despite much debate, it is NOT possible to collect a tactical nuke from a care package or an emergency airdrop without modding! This has been confirmed by Infinity Ward.Källa: Call of Duty Wiki, och många andra hemsidor. Redigerat 11 Januari 2011 av 360Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponberg Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 blackbird och dethmachine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Vette fan håller inte reda på sånt men jag tror jag nästan har snattat alla killstreak rewards som kmr i care package. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg