Proccito Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Konstigt att de flesta skrev emp. Jag vet att den är svårast att få med TN borträknat. Men Ac 130 och chopper gunner är ju ändå bättre att sno än emp????? Copper gunner och AC130 får man ju kills med, men EMP gör ju så att all teknologi förstörs, Heartbeat sensor, UAV, killstreak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 AC130Samma här, AC130 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 EMP typ 2 gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Bästa saken: AC130/Chopper Gunner - fått det mesta. EMP även, men EMP suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 AC130 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Tyvärr, kills från saker som man har fått sin care package från, räknas inte med kill-streak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 (redigerat) vem har inte fått.. Alltmöjligt.. jag menar, vem har inte fått en EMP elr någt... Useless Thread Redigerat 1 Augusti 2010 av alexanderice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 vem har inte fått.. Alltmöjligt.. jag menar, vem har inte fått en EMP elr någt... Useless ThreadVerkar som ganska många inte har tagit EMP. OT: Fick en EMP från mitt eget care package idag på Carnival, när jag var påväg att ta den så han jag JUST ta den. Jag menar att efter jag hade tagit den så blev jag dödad mindre än ca 0,1 sekunder senare. Sjukt tur jag hade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Warfare Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Tyvärr, kills från saker som man har fått sin care package från, räknas inte med kill-streak http://u.snelhest.org/i/2010/08/02_4267.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Fan.. Har inte spelat Mw2 på två veckor och ändå så har jag fått ett jeffla flyt när det gäller care package. Först så fick jag en chopprt gunner, sen en till sen så avslutade jag med en AC130. Fan va jag kände mig stolt där för ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AkimboFries Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Jag stal en killes Tactical Nuke! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 (redigerat) Jag stal en killes Tactical Nuke! :D Hackad Lobby? Snodde en EMP igår :D Edit: Blev dubbelt Redigerat 20 Augusti 2010 av zDi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg