GangstaLean Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Emp behöver man mer kills för att få, men jag tycker chopper finner Är bättre så jag satsar på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Tog en Gunship igår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Bästa på Black Ops är Attack Dogs, skulle hellre ha tagit Gunship om det fanns. Man hade ju också Sitrep Pro när man tog den. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponberg Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 blackbird, rolling thunder, grim reaper och dethmachine. :) en fiende har tagit chopper gunner av mig :( och av kompisar har jag fått valkyrie rockets och nästan dogs (black ops) Tog en Gunship igår.det går väl inte :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Tog ett care package med Valkyrie Rockets, fick sedan en quad med dom. lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Attack Dogs och Valkyire Rocket på Hardcore på Black Ops! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 det går väl inte :huh: Jo det gör det, gjorde det för en stund sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg