360Xbox Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Kom på en annan grej. När jag spelade domination på Favela, jag började vid A flaggan. Jag rushade till C flaggan så fort som möjligt och kastade en semtex där och fick x7 multikill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 random barret skott som ledde till HS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Körde hc tdm på mw2 igår och sprang runt med deagle, såg en fiende så jag sköt ett skott mot honom, trodde jag missade så jag sköt igen (ganska snabbt efter det första skottet) men jag träffade med det första skottet så det andra går igenom väggen bakom honom och dödar en till :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Oh oh oh ohhoho kom på en till grej! I början av Highrise, en team deathmatch så rushade jag fram till fönstret och gjorde en noscope till andra sidan och fick double kill, och 1 var headshot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Kom på en annan grej. När jag spelade domination på Favela, jag började vid A flaggan. Jag rushade till C flaggan så fort som möjligt och kastade en semtex där och fick x7 multikill. jag börjar bli trött på dina x7 multikills ;) min minne var ganska nyligen när jag fick 3 predators, 3 harriers och 3 AC130 men jag fick bara 47 kills då -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Bästa minnet är väl nu ifrån MW2... Spelade en match idag, domination på Salvage. Började med att få en 8 Killstreak, sedan kommer UMP och stopping power, sniper mej på 2 skott över hela banan. Sedan blir jag dödad av samma OMA, Danger Close, Noobtube fyra gånger irad, vilket blir ragequit. Iallafall, för längesen har jag fått en triple headshot på highrise. lolll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 när jag nukea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 kniv hitmarker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 kniv hitmarker...WTF!!??hitmarker med kniv? skämtar du eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 kniv hitmarker...WTF!!??hitmarker med kniv? skämtar du eller? nope, han gick ner i last stand och dödade mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Spelade mw2 på ett internetcafé igår. Fick nuke på den banan med ett oljetorn i mitten typ :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Spelade mw2 på ett internetcafé igår. Fick nuke på den banan med ett oljetorn i mitten typ :D Eh Quarry? En gång så spawnade jag vid A på Favela, rushade mot C o kastade en c4 6x multikill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg