knark Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Nä, en liten bana, min kompis sa att det var den minsta banan. Nått på 'R' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Lär väl vara Rust. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 fick precis en triple semtex på domination Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Sprang runt med kniv fick 42-1-1 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 När jag eldade upp skiten :gitarr: :medieval: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 när jag gick runt på Derail med en barret och gick helt random uppför en trappa där det står en hög med fiender och trängs, jag skjuter så mycket jag kan tills jag dödar alla och får på så sätt noscope multikill ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 När jag eldade upp skiten :gitarr: :medieval: :student:(Y).. Men jag fick allpro på ni vet highrise där alla står och snip'rar över till andra sidan. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Fick 20-0 (k/d) på en ruggigt kort tid. Då flöt det på bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Kom på ett till, fick 2kills 1shot med rpd o.0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Sub Base. Random Quickscope. All pro och 1 bullet 2 kills. <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 När jag fick All Pro m deagle och när jag fick min första nuke ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Triple headshot över Highrise. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg