Hoppa till innehåll

Zombie Survival!


NUKE
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vad lol alla var kollade typ alla men Lynotts side kick är omöjlig att ha igentligen. För ifall han skulle vara side-kick så skulle han inte göra ett skit. Och om han fanns under zombie apokalypsen, så skulle det inte vara en för jag tror zombiesen skulle gå tillbaka ner i graven av rädsla. xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad lol alla var kollade typ alla men Lynotts side kick är omöjlig att ha igentligen. För ifall han skulle vara side-kick så skulle han inte göra ett skit. Och om han fanns under zombie apokalypsen, så skulle det inte vara en för jag tror zombiesen skulle gå tillbaka ner i graven av rädsla. xD

Jag sa ju att jag skulle göra en oseriös. Men borat som sidekick var ju kul haha. Sen ochså våran stronghold är en låda lol kan du tänka dig hur vi ska gömma oss där XD

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Vad lol alla var kollade typ alla men Lynotts side kick är omöjlig att ha igentligen. För ifall han skulle vara side-kick så skulle han inte göra ett skit. Och om han fanns under zombie apokalypsen, så skulle det inte vara en för jag tror zombiesen skulle gå tillbaka ner i graven av rädsla. xD

Jag sa ju att jag skulle göra en oseriös. Men borat som sidekick var ju kul haha. Sen ochså våran stronghold är en låda lol kan du tänka dig hur vi ska gömma oss där XD

 

Han sa lynotts.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...