LeetrN Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 (redigerat) Jag har säkert inte kollat på barnprogram på flera år men idag började jag tänka på hey arnold rockos morden life rugrats peppar ann osv vad har hänt med dom? Redigerat 14 Juli 2010 av LeetrN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Borta, kommer nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Jag tror att vi äldre tycker att barnprogrammen som gick på vår tid var bättre än de som går nu eftersom vi liksom är uppväxta med dem och får nostalgi. Jag tvekar på att det som gick förr faktiskt är "bättre" än det som går nu. Men jag tycker det är det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 14 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Jag tror att vi äldre tycker att barnprogrammen som gick på vår tid var bättre än de som går nu eftersom vi liksom är uppväxta med dem och får nostalgi. Jag tvekar på att det som gick förr faktiskt är "bättre" än det som går nu. Men jag tycker det är det :)håller med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Bamses magasin, någon? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 14 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Bamses magasin, någon? :)tyvärr det har aldrig varit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Du är då en bitter person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 14 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Du är då en bitter person.nä de vill jag inte påstå direkt kan man få tag på rugrats hey arnold rocko's mordern life pepper ann med svensk dubb nån stanns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Bamses magasin, någon? :)Det är Björnes Magasin faktiskt, har det inspelat på video! :angry: Det var bättre förr, inga jävla fjortis fasoner med karaktärerna då. Nu säger de "ba'" och "typ" i var och varannan mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Ah, minnet av barnprogram har lossnat för min del. Visst är det Björnes Magasin, ja. Ursäktar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 14 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Ah, minnet av barnprogram har lossnat för min del. Visst är det Björnes Magasin, ja. Ursäktar. :) haha bamses magasin :lol: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Jo, jag får allt bjuda på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.