5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Nej, är det lov så är det. Taggar inför gymnasiet. Exakt detta. Man vill inte hålla på med skola nu, kommer bli tillräckligt "jobbigt" senare. Nu slappar jag bara av att vara emellan 9an och 1an. Skönt sommarlov :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Skolböcker på ett lov? :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Nej, jag läser inte/tar hem skolböcker på sommerlovet, och jag kommer inte ihåg ett skit av det jag lärt mig i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Nej, jag läser inte/tar hem skolböcker på sommerlovet, och jag kommer inte ihåg ett skit av det jag lärt mig i skolan.You fail.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 fick en läxa som jag inte kom ihåg vad det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Jag fick någon bild uppgift över sommaren bara för jag kom i en cp-grupp. Jag kom med 3 mongon, vi skulle göra ett reklamblad. Vi hade 2 veckor på oss, den första veckan gjorde jag allting, den andra veckan så var jag bortrest. Vad hade dem gjort när jag var tillbaks? Inte ett skit = IG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Jag ska inte säga att jag råpluggar under sommaren men eftersom att jag går en utbildning som heter industriprogrammet så lär man sig olika koder för att kunna programmera olika program till datorstyrda maskiner och så blir det väldigt lätt att man ofta lär sig olika formler som till exempel hur man räknar ut ett speciellt materials vikt med hjälp av dess geometri och densitet och hur man räknar ut vissa varvtal i maskine etc etc. Kan bli jobbigt att komma ihåg om man inte fräschar upp minnet med lite skolboksläsning då och då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Vi hade avslutat alla kurser förutom idrott till tvåan så jag har inte kvar några skolböcker, om jag ska läsa nu på lovet måste jag då köpa böckerna men de är väl lite överkurs. Så de får vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 ALDRIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.