Silence Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 hur många tycker här att Rammstein äger?...hehe :lol: ....det gör du jag iallafall...dom är så j#vla bra!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 vad e det för grupp? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 En tysk rockgrupp. De är as bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 säger inte dom "sieg hail" i en av deras låtar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 jag vet inte. Vad betyder det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 En tysk rockgrupp. De är as bra! rock???då bryr jag mig inte för jag hatar rock! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 jag vet inte. Vad betyder det? "sieg hail" är det som adolf hitler sa <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silence Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 NEEJ dom säger nog inte "sieg heil" i nån av deras låtar...måste du hört väldigt fel....och en till sak...dom spelar inte rock...dom spelar heavy metal...och dom gör det j*vligt bra också :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 NEEJ dom säger nog inte "sieg heil" i nån av deras låtar...måste du hört väldigt fel....och en till sak...dom spelar inte rock...dom spelar heavy metal...och dom gör det j*vligt bra också :lol: oj då var det nått som lätt likadant som "sieg hail" :rolleyes: jag får ont i öronen av sån musik.. men jag har ju öron-inflamation så det e ju inte så konstigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 (redigerat) säger inte dom "sieg hail" i en av deras låtar <_<Gör väll inget :) Sieg Heil, inte sieg hail :P Redigerat 13 Maj 2004 av Oden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Dom är inte nazistband bara för att dom är från Tyskland.. Vilket många tyvärr tror.. Men bra är dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Dom är inte nazistband bara för att dom är från Tyskland.. Vilket många tyvärr tror.. Men bra är dom! Tillåt mig att rätta dig: Asbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.