Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 (Soulprint @ 14/01-2005 03:15:47) cradle of filth är bättre än ram. Om man e bög och tror på tomtar troll o vampyrer ja .... <_< *host* tönt *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Ni som hatar Rammstein, skriv inte här.. så lätt är det bara.. P.S rammstein aeger >_>.. uhm..rammstein..äger ^^ gillar låten Laichzeit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 JA FFS! Rammstein äger totalt! Mutter, Zwitter, Mein herz brennt, Sonne Äger ju sänder :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 jag älskar också rammstein och samma låtar som dig ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Eifersucht, Bück Dich, Sehnsucht, Du Hast, Keine Lust, Tier, Moskau, Stein Um Stein, Adios, Asche Zu Asche å många fler :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Engel är den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Dom e ju f@n bäst ju. Fett med många härliga låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Sonne, Klavier, Mutter, Ich Will, Engel, Sensucht, Eiftersucht, Rein Raus, Wiesses Fleisch, Rammstein, Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen, Herzeleid, Asche Zu Asche, Moskau, Reise Reise, Seemann, Mein Teil, Du Hast, Halleluja, 5/4, Links 2 3 4, Stripped, Kokain, Mein Herz Brennt, Adios, Los, Dalai Lama, Keine Lust, Küss Mich (Fellfrocht), Feuer Frei, Amerika, Der Meister, Du Riechst So Gut ('98), Das Alte Leid, Altermann, Heirate Mich, Bück Dich, Laichzeit, Spielt Mit Mir, Tier, Zwitter, Spielhur, Nebel, Amour, Ohne Dich, Stein Um Stein, Morgenstern Är väl typ dom jag gillar/älskar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 jag glömde en: Das Modell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 jo han skrev ju det Du hast e fett min favvo låt för den LÅTER som äkta hårdrock >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Mutter är otroligt bra, och jag som inte hört den fören nu :rolleyes: För övrigt så gillar jag bland annat Spieluhr, Du hast och Halleluja. Ich Will är ganska bra, fast jag blir trött på allt "Ich willande". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 vilken e bästa skivan då? själv tycker jag nog Mutter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.