Gäst CrazyCake Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 (redigerat) Det här är den officiella tråden om Fuskas.se egna spel. Spelet kommer enbart göras av mig. Vad handlar spelet om? Spelet är ett topdown shooter. Du väljer en fuska.se användare och strider mot en annan random utvald användare. Varje användare har egna specialer. Vilka användare är med i spelet? Dem jag tycker är coola och värdiga nog får vara med. Men om ni andra vill vara med så får ni skicka 1000 fm så kan vi diskutera saken (hehe). Lista på folk som är med: * WASD (Vapen: ?, Special Power: Ghost walk) * Dave37 (Vapen: Minigun, Special Power: Shoopdawoop) * ZnK (Vapen: tmp, Specical Power: Korv-emelie) * Jacob_96 (Kaktus)(Vapen: Kaktustaggar, Special Power: Tillkalla kaktusar) * CHORDAZBA (Vapen: Golden Deagles, Special Power: Svordom) * CrazyCake (Vapen: BFG, Special Power: Extrem coolhet) * HUMPPA (Vapen: Skiftnyckel, Special Power: Bygga dispensers) * Denieru (Vapen: Ak47, Special Power: Ögon-laserstrålar) * Zitroz (Vapen: Kasta björnar, Special Power: Brunbjörn) * 95alexander95 (vapen: M16, Special Power: Chuck Norris) * Lassekongo (?) Kommer säkert några till. Vilket program använder jag? Game maker 8.0 pro När kommer spelet vara klart? Jag hoppas att det ska vara ute innan sommarlovet är slut! Men det finns egentligen ingen "deadline". Redigerat 10 Augusti 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Det här är den officiella tråden om Fuskas.se egna spel. Spelet kommer enbart göras av mig. Vad handlar spelet om? Spelet är ett topdown shooter. Du väljer en fuska.se användare och strider mot en annan random utvald användare. Varje användare har egna specialer. Vilka användare är med i spelet? Dem jag tycker är coola och värdiga nog får vara med. Men om ni andra vill vara med så får ni skicka 1000 fm så kan vi diskutera saken (hehe). Lista på folk som är med: * WASD (Vapen: ?, Special Power: Ghost walk) * Dave37 (Vapen: Minigun, Special Power: Shoopdawoop) * ZnK (Inte fått godkännande än) * Jacob_96 (Vapen: ?, Special Power: ?) * CHORDAZBA (Vapen: Golden Deagles, Special Power: Svordom) * Organism (Vapen: Gaffel, Special Power: Ketchup) * CrazyCake (Vapen: BFG, Special Power: Extrem coolhet) * Maximate (Inte fått godkännande än) * Raptomex (Inte fått godkännande än) Kommer säkert några till. När kommer spelet vara klart? Jag hoppas att det ska vara ute innan sommarlovet är slut! Men det finns egentligen ingen "deadline". Jag gillar skarpt!Se mig som en jävla stammis, kommer pumpa på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Det här är den officiella tråden om Fuskas.se egna spel. Spelet kommer enbart göras av mig. Vad handlar spelet om? Spelet är ett topdown shooter. Du väljer en fuska.se användare och strider mot en annan random utvald användare. Varje användare har egna specialer. Vilka användare är med i spelet? Dem jag tycker är coola och värdiga nog får vara med. Men om ni andra vill vara med så får ni skicka 1000 fm så kan vi diskutera saken (hehe). Lista på folk som är med: * WASD (Vapen: ?, Special Power: Ghost walk) * Dave37 (Vapen: Minigun, Special Power: Shoopdawoop) * ZnK (Inte fått godkännande än) * Jacob_96 (Vapen: ?, Special Power: ?) * CHORDAZBA (Vapen: Golden Deagles, Special Power: Svordom) * Organism (Vapen: Gaffel, Special Power: Ketchup) * CrazyCake (Vapen: BFG, Special Power: Extrem coolhet) * Maximate (Inte fått godkännande än) * Raptomex (Inte fått godkännande än) Kommer säkert några till. När kommer spelet vara klart? Jag hoppas att det ska vara ute innan sommarlovet är slut! Men det finns egentligen ingen "deadline". Jag gillar skarpt!Se mig som en jävla stammis, kommer pumpa på! Nice nice =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Jag är inte cool :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) "PouyaShirin P12" säger ju det mesta. * ZnK (Inte fått godkännande än) Det har du nu, plocka några schyssta attacker ;) Haha! EDIT: DOM 3 FÖRSTA ÄR FRÅN KG, WOHO! Redigerat 20 Juli 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 "PouyaShirin P12" säger ju det mesta. * ZnK (Inte fått godkännande än) Det har du nu, plocka några schyssta attacker ;) Haha! EDIT: DOM 3 FÖRSTA ÄR FRÅN KG, WOHO! Ah, fint =)Du får välja vapen och power själv! In på steam så pratar vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Cool idé, antar jag. Hoppas det går att göra lagom balanserat, bara. s: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Jag kan väl godkänna att jag ska få vara med B) dock så har jag ingen aning om vad för slags vapen jag skulle ha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Kan inte dra in på Steam, välj bara något! Ska till polarns landställe nu, caio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Jag vill ha Portal Gun som vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 (redigerat) Kan mitt vapen vara att kasta björnar? :3 Och special att bli en brunbjörn? och göra något coolt då! : D Redigerat 20 Juli 2010 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 But :/ Jag är ju cool :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.