Hoppa till innehåll

Fuskas Officiella Spel!

Rekommendera inlägg

Skrivet

Kommer med en bild dårå.

post-84874-1289494615_thumb.png

Bortklippt?

post-84874-1289494563_thumb.png

Nej, jag har inte klippt bort ett skit.

Tycker det är kul dock att du har klippt ditt den.

Ok, jag erkänner att jag har klippt till den men jag tror fortfarande att du har fått FuskaMynten från Alexander...
  • Svar 165
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst CrazyCake
Skrivet

Ni får tro vad ni vill. Jag har inte fått dem och att ge mig -fm för det som InTech föreslog är bara idiotiskt då jag inte har gjort mig skyldig till något.

Skrivet

Det var inget förslag. 128 - 1000 = -872, dvs om du har 128 och Admin överför 1000 FM från dig till a1exander så hamnar du på -872. Dessutom går du back en extra tusing om denna regel gäller.

• 3 veckor senare...
Skrivet

Om ni nu visste att det skulle faila, varför skickade ni då in tusen fm för att vara med?

För att jag inte riktigt bryr mig om FM, bara så kul när KrejzyCake säger att han inte skickat. :lol:

Skrivet

Om ni nu visste att det skulle faila, varför skickade ni då in tusen fm för att vara med?

Va vänta vadå?

Jag var med och behövde inte skicka in några FM icke. o.O

Skrivet

Va vänta vadå?

Nej, men dom som inte ansågs ''coola'' nog och ville vara med i spelet fick betala tusen fm till trådskaparen, om jag förstått det rätt.

Skrivet

Va vänta vadå?

Nej, men dom som inte ansågs ''coola'' nog och ville vara med i spelet fick betala tusen fm till trådskaparen, om jag förstått det rätt.

Okej, men han är ändå bannad nu så bara att låta denna tråd dö :]

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...