swagzter Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 (redigerat) Det där skickade du precis innan jag skickat FM. Sig mig annars varför du skulle skicka det där? Redigerat 9 November 2010 av a1exander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Det där skickade du precis innan jag skickat FM. Sig mig annars varför du skulle skicka det där? Jag började lite så smått och hoppades på att jag skulle få mina fm snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Det där skickade du precis innan jag skickat FM. Sig mig annars varför du skulle skicka det där? Jag började lite så smått och hoppades på att jag skulle få mina fm snart. Det där låter ju bara idiotiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Det där skickade du precis innan jag skickat FM. Sig mig annars varför du skulle skicka det där? Jag började lite så smått och hoppades på att jag skulle få mina fm snart. Det där låter ju bara idiotiskt! Det gör det kanske, men jag har sannerligen inte fått dina fm. Tydligen så har det skett ett missförstånd och så blir det ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Jag föreslår att du Alexander kontaktar Admin då han är den ende som faktiskt kan reda ut detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Du har kanske skickat det, men jag har inte fått dina 1000 fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Han har säkert fått dom men har helt enkelt inte råd med att betala tillbaks. http://data.fuskbugg.se/dipdip/____1.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Han har säkert fått dom men har helt enkelt inte råd med att betala tillbaks. http://data.fuskbugg.se/dipdip/____1.PNG Jag tycker det är najs att du slösar på dina föremål för att kolla mina fm.Men jag har inte fått dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Kommer med en bild dårå. Bortklippt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Kommer med en bild dårå. Bortklippt? Nej, jag har inte klippt bort ett skit. Tycker det är kul dock att du har klippt ditt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Säg till admin en gång till bara a1exander. Han kan ju se i loggarna, och därför bör du säga till admin att crazycake är skyldig dig 1000. Om inte CC kan betala det så kommer han antagligen få -fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.