woody Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Kommer med en bild dårå. Bortklippt? Nej, jag har inte klippt bort ett skit. Tycker det är kul dock att du har klippt ditt den. Ok, jag erkänner att jag har klippt till den men jag tror fortfarande att du har fått FuskaMynten från Alexander... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Ni får tro vad ni vill. Jag har inte fått dem och att ge mig -fm för det som InTech föreslog är bara idiotiskt då jag inte har gjort mig skyldig till något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Det var inget förslag. 128 - 1000 = -872, dvs om du har 128 och Admin överför 1000 FM från dig till a1exander så hamnar du på -872. Dessutom går du back en extra tusing om denna regel gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 27 November 2010 Rapport Dela Skrivet 27 November 2010 Om ni nu visste att det skulle faila, varför skickade ni då in tusen fm för att vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Om ni nu visste att det skulle faila, varför skickade ni då in tusen fm för att vara med? För att jag inte riktigt bryr mig om FM, bara så kul när KrejzyCake säger att han inte skickat. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Om ni nu visste att det skulle faila, varför skickade ni då in tusen fm för att vara med?Va vänta vadå?Jag var med och behövde inte skicka in några FM icke. o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Om ni nu visste att det skulle faila, varför skickade ni då in tusen fm för att vara med?Va vänta vadå?Jag var med och behövde inte skicka in några FM icke. o.O Nej, men dom som inte ansågs ''coola'' nog och ville vara med i spelet fick betala tusen fm till trådskaparen, om jag förstått det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Lycka till. De flesta som kommer med en tråd som är i stil med "omg, ska göra ett fett bra spel, behöver hjälp, ni får va med!!1111" brukar aldrig bli färdiga, mystiskt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Lycka till. De flesta som kommer med en tråd som är i stil med "omg, ska göra ett fett bra spel, behöver hjälp, ni får va med!!1111" brukar aldrig bli färdiga, mystiskt nog. -.- Det här prjectet när nedlagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Om ni nu visste att det skulle faila, varför skickade ni då in tusen fm för att vara med? Va vänta vadå? Jag var med och behövde inte skicka in några FM icke. o.O Nej, men dom som inte ansågs ''coola'' nog och ville vara med i spelet fick betala tusen fm till trådskaparen, om jag förstått det rätt. Okej, men han är ändå bannad nu så bara att låta denna tråd dö :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.