swagzter Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) 95alexander95: Skicka 1000 fm så ska vi diskutera om hur cool du är =D Men shit! Aja, spelet verkar som en cool ide, skickar FM snart... Sådär, skickat nu! Nice! Okay, vapen: Chuck Norris, Special power: Invisible! :D Redigerat 21 Juli 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 95alexander95: Chuck Norris går tyvärr inte att ha som vapen, då han är för awesome. Du får lov att ha han som Special Power isåfall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 95alexander95: Chuck Norris går tyvärr inte att ha som vapen, då han är för awesome. Du får lov att ha han som Special Power isåfall :) Mjo, han ºr nog fçr awesome... Hmm, vapen: M16, Special Power: Chuck Norris. Om n+n undrar s+ fungerar inte mina 3 sista bokstºver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 95alexander95: Chuck Norris går tyvärr inte att ha som vapen, då han är för awesome. Du får lov att ha han som Special Power isåfall :) Mjo, han ºr nog fçr awesome... Hmm, vapen: M16, Special Power: Chuck Norris. Om n+n undrar s+ fungerar inte mina 3 sista bokstºver. Okey fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) Så, har påbörjat spelet. Så här ser det ut hittills: http://i30.tinypic.com/20s6kac.png Använder chordazbas gubbe som test (Den är sjukt ful jag vet, bara test). Tack till zitroz för den springande animationen! :) Dem som inte har godkänt än, får skicka ett pm väldigt snart. Annars blir ni borttagna från listan. Redigerat 22 Juli 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 (redigerat) OnT:Får jag vara med? OffT:Hur får man ammution och attacker Plz du är min stora GM Idol Redigerat 23 Juli 2010 av KeeperofMee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Jaha jag trodde man skulle se det på sidan som andra fightingspel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Jaha jag trodde man skulle se det på sidan som andra fightingspel :PHan sa ju att det skulle vara ett topshooter eller vad det heter. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Missade det då. Hoppas fullversionen har mer färg än screenshotet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 (redigerat) OnT:Får jag vara med? OffT:Hur får man ammution och attacker Plz du är min stora GM Idol Lär dig variabler. Jaha jag trodde man skulle se det på sidan som andra fightingspel :PTänkte på det först, men blir bättre såhär :)Och ja, ska bli lite mer färg :) Redigerat 23 Juli 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 (redigerat) Missade det då. Hoppas fullversionen har mer färg än screenshotet.Beror ju även på hur färgglada vapen man väljer ;3 Haha kom just på att jag inte kommer kunna spela detta på min egna dator sen :P Redigerat 23 Juli 2010 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Missade det då. Hoppas fullversionen har mer färg än screenshotet.Beror ju även på hur färgglada vapen man väljer ;3 Haha kom just på att jag inte kommer kunna spela detta på min egna dator sen :P Varför inte? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.