zitroz Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Game maker går ju bara att spara ut i exe fil. Jag har Mac.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Game maker går ju bara att spara ut i exe fil. Jag har Mac.. :(Det är chill! :)Det nya med Game maker 8.0 är att spelen kan köras på Mac också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Game maker går ju bara att spara ut i exe fil. Jag har Mac.. :( Det finns väl program för det har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Game maker går ju bara att spara ut i exe fil. Jag har Mac.. :( Det finns väl program för det har jag för mig... Inte direkt, nej. Då lär man hålla på och grejsa med PC-emulatorer och sån skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Game maker går ju bara att spara ut i exe fil. Jag har Mac.. :( Det finns väl program för det har jag för mig... Jo men program kostar pengar. Om man inte gör det olagligt, vilket jag inte lyckas med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Trodde först dom andra sakerna än Chordazbas character, var andra spelare/motståndare. Men nu märkte jag att de va tunnor -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Jag är gärna med och då skulle jag ha Cd-skivor som första vapen och min special attack skulle vara Ankor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Vapen: Hagelgevär Specialattack: Kasta en bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Vapen: Hagelgevär Specialattack: Kasta en bil Okey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Vapen: AK47 ;) Specialattack: Kasta korv-emelie =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Vapen: AK47 ;) Specialattack: Kasta korv-emelie =D AK47 är upptaget ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Vapen: AK47 ;) Specialattack: Kasta korv-emelie =D AK47 är upptaget ;) Ta något CS-Vapen som finns i CT-laget. Och sen korv-emelie bilden som attack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.