BLITZFREEDOME Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Tjenare. Ja, vilken är egentligen den bästa hästen i spelet? Jag fick ju med War Horse i förhandsbokningen, och den är ju bäst.. Eller? Var kan man isåfall hitta bättre häst? Finns inte så mycket o göra efter storyn tycker jag inte.. // blitzfreedome Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 War horse är bäst, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Tjenare. Ja, vilken är egentligen den bästa hästen i spelet? Jag fick ju med War Horse i förhandsbokningen, och den är ju bäst.. Eller? Var kan man isåfall hitta bättre häst? Finns inte så mycket o göra efter storyn tycker jag inte.. // blitzfreedome Spela multiplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 American Standardbred, Hungarian Half-Bred och Kentucky Saddler är även de en samling snabba hästar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Warhorse har mest stamina och är starkast. Men den är inte den snabbaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Tjenare. Ja, vilken är egentligen den bästa hästen i spelet? Jag fick ju med War Horse i förhandsbokningen, och den är ju bäst.. Eller? Var kan man isåfall hitta bättre häst? Finns inte så mycket o göra efter storyn tycker jag inte.. // blitzfreedome War Horse ja. Men finns ju tonvis med saker att göra. tex att bara cruisa med hästen i naturen och skjuta björnar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Gör Stranger uppdrag, råna banker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Prova skaffa platinum! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.