Ceto Skrivet 23 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Testa att chmoda om mappen med FileZilla / annat program. Är naturligt att man döljer filerna.. Om det inte funkar så får man leta upp / göra ett enkelt PHP scritp som loopar igenom alla mappar och skriver ut dem i länkar. Hur då? @ZnK, Jag kan koda men jag har inte så mycket tid. "Jag är inte grym på att koda", Jag kan koda HTML och CSS. Design är jag inte alls bra på. ZnK, jag vill ha sån där template som EsA hadde, som r0bin hade fixat. Vet du vart man kan få tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Fel! Det var inte "r0bin" som kodade den gamla sidan, vi hade förut. Utan det var Sweboy (idioten). Vi använde webSPELL med eget skin (alltså något vi kodade själv). Så mitt förslag är att du lägger till mig på MSN, och sedan så kan vi talas vid! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.