Dave37 Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) inaktiviteten är som lägst under sommaren då alla har roliga saker för sig. om inaktiviteten håller i sig till oktober/november är klagan på det relevant. ska läsa dina förslag nu. ;) Ditt förslag på ändring är väldigt radikalt och skulle antagligen beskära sidan kraftigt. Jag tycker inte att belysningen av olika spel-relaterade företag är något nödvändigt, jag tror det bara blir rörigt. Redigerat 21 Juli 2010 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Jag tycker att PC spel ska bli en kategori och hårdvara+mjukvara en kategori.Håller med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Jag tycker att PC spel ska bli en kategori och hårdvara+mjukvara en kategori.Håller med :) det kan jag också instämma på. "Grupper"-forumet borde också ligga som ett eget forum i Kategorin "Fuska.se". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) Ja, jag tycker också att grupper bör finnas i fuska.se-forumet, även kanske fuskamynt-forumet. Redigerat 22 Juli 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 nej, jag menar att det ska ligga i kategorin fuska.se, inte i forumet fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Okej, så tycker inte jag. Men det kan väl allt gå det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Charmen med fuska är ju att man vet vem varje aktiv medlem är, för att det bara finns runt 50 av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Charmen med fuska är ju att man vet vem varje aktiv medlem är, för att det bara finns runt 50 av dom. Risken finns tyvärr då att sidan kommer dö ut, bättre med 200 aktiva än 50 aktiva då det är säkrare då det är 200. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Jag gillar denna charm som försiggår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Charmen med fuska är ju att man vet vem varje aktiv medlem är, för att det bara finns runt 50 av dom.Nej, charmen med fuska är att admin ständigt gör förbättringar och ändå går det mer och mer åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Nå, försök att hitta uppdateringar som är populärt på internet just nu så! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Nå, försök att hitta uppdateringar som är populärt på internet just nu så! ;)En imageboard :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.