gamelover2 Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Hej, Jag undrar om det finns någon som känner till ett spel där man typ smyger stealthar ungefär som Hitman eller Assassins creed... gärna med 12 års gräns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 The Saboteur spelade jag precis ut. Man "stealthar" mestadels och utför uppdrag. Prototype spelade jag för länge sen, man kan transformera sig vill fienden och stealtha i deras baser. Om du inte spelat Assassins Creed 2 så får du ta och göra det. Som rogue på WoW har man stealth :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Finns många stealth spel typ splinters cell 1-5 tror jag det är eller kanske james bond (det finns 1 som man stealthar kommer inte ihåg vilket) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 SPLINTER CELL CHAOS THEORY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 SPLINTER CELL Serien minus Double Agent och (urk)Conviction. Fix'd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Metal Gear Solid :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Metal Gear Solid :DOch listan är komplett. ;) Redigerat 21 Juli 2010 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crabsex Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Metal Gear Solid :DOch listan är komplett. ;) Ja, synd bara att det är 18+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Komplett lista ovan sºger jag ocks+! Redigerat 21 Juli 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Thief annars nubs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Thief annars nubs. thief är sämst. speciellt tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 (redigerat) Började precis spela Prison Break och man stealthar väldigt mycket där. Men det är ganska lätt på Easy ^_^ Inte ens på detta screenshotet ser vakten mig. Flera liknande situationer har jag stött på där en vakt kollar rakt på mig utan att jag blir upptäckt. Redigerat 1 Augusti 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.