Sawny Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 (redigerat) Lägg in någon time(500); så boten väntar i en halv sekund. Kolla sen upp om det finns något liknande som jQerys "animate" som animerar ner dom röda + blå runda brickorna. ;) EDIT: Nej, gör inte det, gillar som det är nu. Man vill klicka snabbt. ---- + en till sak. Lägg in var winCount = 0; var looseCount = 0; if(win) winCount++; else looseCount++; alert("Wins:" + winCount + "Nubishes:" + looseCount); (javascript syntax :P ------ 2-1 (jag 2) 4-1 6-1 7-2 (gah han fick 5 i rad(alltså 5 brickor)) Rätt lätt, dom 2 gånger jag förlorade är när jag inte pallar titta på vad han gör och bara tänker på mig :P Redigerat 27 Juli 2010 av Sawny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Lägg in någon time(500); så boten väntar i en halv sekund. Kolla sen upp om det finns något liknande som jQerys "animate" som animerar ner dom röda + blå runda brickorna. ;) Sånt kan jag animera själv. Syftet med programmet var att lära mig programmera en bot, inte att göra det snyggt. Därför blev det såhär bara. Kommer antagligen inte uppdatera programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Både botten och jag hade 3 i rad och det är hans tur. Han väljer att blocka mig istället för att vinna själv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Både botten och jag hade 3 i rad och det är hans tur. Han väljer att blocka mig istället för att vinna själv :PDet var konstigt, jag har prioriterat att han ska vinna istället för att blocka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.