Fjeddo Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 men youtube är ju till för sånt i så fall måste hela den sidan vara olagligNej, det är till för korta filmklipp, tex sånna som man har gjort själv. Företag, tex film/spel-företag kan lu ladda upp trailers på spel. Och du kan tex ladda upp när du spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) men youtube är ju till för sånt i så fall måste hela den sidan vara olaglig Youtube är till för att ladda upp egna filmer, inte filmer som andra har gjort. edit: ReMemberMe va före : p Redigerat 22 Juli 2010 av Ranjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 men jag har sett massor av filmer som andra har laddat ner från nåt t.e.x denna http://www.youtube.com/watch?v=a4H3XH5yp6A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Ingen har väl orkat flagga den videon mot upphovsrättsskyddsbrytning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 det är bara en av dom hundra tussen jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) det är bara en av dom hundra tussen jag settJaja, ladda upp den om du vill då, men du får väll räkna med att mest troligt bli bannad då. ;) EDIT: Du får gärna länka till de 99999 andra filmerna. :) Redigerat 22 Juli 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) det är inte det jag snackar om jag undrar hur så många kan ladda upp så utan att bli bannad och jag ska länka till resten är det mot reglerna att lägga in fler länkar i ett inlägg för det blir så jobbigt att göra 99999 inlägg Redigerat 22 Juli 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 men youtube är ju till för sånt i så fall måste hela den sidan vara olaglig men jag har sett massor av filmer som andra har laddat ner från nåt t.e.x denna http://www.youtube.com/watch?v=a4H3XH5yp6A Att vara så efterbliven som du är måste vara olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 vadå efterbliven jag länkade till en film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Fable1 är du säker på att du är 14 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Men ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Trollar så hårt asså. Youtube är en websida för video klipp som man själv har gjort. Företag som gör spel och så kan lägga upp trailer och klipp i från spelet eftersom dom ÄGER själva företaget som har gjort det spelet eller filmen vilket betyder att upphovsrätt lagen inte gäller för deras egna saker. Förstår du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.