Kira1 Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 men jag har sett filmer där bara vanliga folk har lagt upp jag tror inte det var ett företag som har lagt upp den turtles filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) Då bryter dem mot lagen. Men jaDubbelkolla. Man vet aldrig med dig. ;) Redigerat 22 Juli 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 men jag är 14 är det nån som vet hur jag ska bevisa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) men jag är 14 är det nån som vet hur jag ska bevisa detDet är bara det att du är en exakt kopia av ett "troll". Vill du snacka mer om det så kan du skicka pm, jag vill inte ha varning för off topic! Redigerat 22 Juli 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 kan nån förklara för mig vad ett troll är ok jag vet vad ett är men inte vad som menas när man säger det här på fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 kan nån förklara för mig vad ett troll är ok jag vet vad ett är men inte vad som menas när man säger det här på fuskaEtt troll är någon som "gör till sig". Vissa lossas att inte kunna skriva/att vara dum i huvudet, och vissa försöker "lura" andra användare. Lite svårt att förklara. :P Det som jag menade var att många tror att du är ett troll, eftersom att du liknar ett, även om du inte är det. Jag kan nog intyga att du är 14 år, eftersom att jag har sett en bild på dig och du verkar vara en kille i min klass, även om du inte vill erkänna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) jag går på en zär skola så jag är inte en kille i din klass så jag liknar ett troll utseendet säger allt är det det som alla försöker säga eller så vad ska jag göra dela ut fuskamynt till alla som tror mig så kanske fler tror på mig eller Redigerat 22 Juli 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 jag går på en zär skola så jag är inte en kille i din klass så jag liknar ett troll utseendet säger allt är det det som alla försöker säga eller så vad ska jag göra dela ut fuskamynt till alla som tror mig så kanske fler tror på mig ellerAlltså, inte att du liknar ett troll i utseendet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 vad menar du då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) jag går på en zär skola så jag är inte en kille i din klass så jag liknar ett troll utseendet säger allt är det det som alla försöker säga eller så vad ska jag göra dela ut fuskamynt till alla som tror mig så kanske fler tror på mig ellerGe mig fuskamynt så kommer jag tro på dig! :D Redigerat 22 Juli 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 vad menar du dåJag tror faktiskt att du är 14, eftersom att jag har sett en bild på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) jag går på en zär skola så jag är inte en kille i din klass så jag liknar ett troll utseendet säger allt är det det som alla försöker säga eller så vad ska jag göra dela ut fuskamynt till alla som tror mig så kanske fler tror på mig ellerGe mig fuskamynt så kommer jag tro på dig! :D en som tycker det är en bra ide får se vad andra tycker själv tycker jag att det börjar bli tid att återvända till ämnet Redigerat 22 Juli 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.