Fjeddo Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Jag tror på att du är 14, men du kanske ändå är ett troll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) men jag är inget troll jag skapar bara trådar när jag behöver hjälp med nåt som vem som helst Redigerat 22 Juli 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Skapa din egna version av filmen istället för då gör du inget olaglit. Sedan kan du ladda upp "din" egengjorda version av filmen på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Skapa din egna version av filmen istället för då gör du inget olaglit. Sedan kan du ladda upp "din" egengjorda version av filmen på youtube.Att göra "egna versioner" av filmer är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.