Gäst Dreamhacker Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Vilken spotify lista använder du när du kör cs? ge länk och förklara varför spellistan är bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 (redigerat) http://open.spotify.com/user/adi./playlist...3NoeaU2IbZglxdi - Min egen. Använder till allt. Inte bara till CS.. I den fin en mix, alltifrån Britney till Amy Diamond. [; Redigerat 23 Juli 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Kan inte ha på Spotify när jag spelar spel eftersom min ping blir jävligt o stabil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Kan inte ha på Spotify när jag spelar spel eftersom min ping blir jävligt o stabil. Jasså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Spotify använder jag icke när jag lirar CS. Utan har annan musik som inte finns på Spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Har bara spotify igång när jag lirar CSDM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Jag hatar spotify, och jag spelar inte cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 ^Skriv inte i tråden då. Om jag nu lyssnar på musik när jag spelar, så blir det Electronaut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Lyssnar aldrig på musik när jag spelar, kan inte koncentrera mig o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Spelar inte CS, men musik lyssnar jag på :D Startar oftast windows media player och startar min lilla playlist :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.