zDi Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Det är bra, fast Family Guy är bättre! ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Jag har aldrig förstått vad som för Family Guy bättre än Simpsons. Visst att båda serierna suger men Family Guy är bra mycket sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Jag tycker att humorn i Simpsons är riktigt tråkig. Men i Family Guy kan jag sitta och gapflabba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Tycker om både simpsons och family guy, tycker nog att Family Guy är roligare men simpsons är bättre på något vis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 det är bra. Family Guy är better.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Tycker väl det duger att titta på i brist på annat. Har sett lite väl mycket Simpsons i mina dagar för att det fortfarande skall vara lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Jag tycker The Simpsons är bättre än Family Guy för i Family guy är det så mycket snusk! Redigerat 23 Augusti 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 The Simpsons är najs, men som sagt så är Family Guy bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 så mycket snusk i det!OJ VAD FARLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 så mycket snusk i det!OJ VAD FARLIGT! Han kanske inte gillar att det är så mycket snusk i det :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 så mycket snusk i det! OJ VAD FARLIGT! Han kanske inte gillar att det är så mycket snusk i det :)? Hon* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 FG och TS är inget jag gillar, tråkigt som fan och TS börjar kännas liiiiiite gammalt nu..typ 20 år sedan sedan första avsnittet (?) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.