Gäst Dreamhacker Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 (redigerat) Kommer självklart, kommer sitta nånstans i D-hallen. Nice :lol: . Önskar er alla "ha det trevligt på dreamhacker winter 2010!! :)" Redigerat 27 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 (redigerat) B-hallen ofc :D Redigerat 27 Juli 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 B-hallen ofc :D jag med :) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Funderar på att gå med några polare, men de verkar inte finnas nån transport till jönköping :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 (redigerat) Funderar på att gå med några polare, men de verkar inte finnas nån transport till jönköping :( Synd Men hoppas du får transport och har det bra på dh :) Redigerat 27 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 När var det DH:W? 27 oktober? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 (redigerat) När var det DH:W? 27 oktober? nej det kommer vara 25 - 28 november Redigerat 27 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Funderar på att gå med några polare, men de verkar inte finnas nån transport till jönköping :(Dreamhack tåget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Funderar på att gå med några polare, men de verkar inte finnas nån transport till jönköping :(Dreamhack tåget? Men de går väl inte från Malmö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Funderar på att gå med några polare, men de verkar inte finnas nån transport till jönköping :( Dreamhack tåget? Men de går väl inte från Malmö? Jodå.Från alla stora städer går det ifrån. Om jag ska ditt så kommer jag också ta Dreamhack tåget från Malmö :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Funderar på att gå med några polare, men de verkar inte finnas nån transport till jönköping :( Dreamhack tåget? Men de går väl inte från Malmö? Jodå.Från alla stora städer går det ifrån. Om jag ska ditt så kommer jag också ta Dreamhack tåget från Malmö :) Funderar också på att ta det, men vet inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 (redigerat) jag åker med mamma och pappa :) B) ofc. Redigerat 27 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.