Gäst CrazyCake Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 (redigerat) jag åker med mamma och pappa :) B) ofc.Ah fan, nice att sitta med päronen på dreamhack. Klockan 12, Gå nu och lägg dig! =DD Redigerat 27 Juli 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 jag åker med mamma och pappa :) B) ofc.Ah fan, nice att sitta med päronen på dreamhack. Klockan 12, Gå nu och lägg dig! =DD Dom ska inte med på dh. dom kör dit mig bara <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Själv bor man ju i Jönköping, så ganska chill för mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Funderar på att gå med några polare, men de verkar inte finnas nån transport till jönköping :( Dreamhack tåget? Men de går väl inte från Malmö? Jodå.Från alla stora städer går det ifrån. Om jag ska ditt så kommer jag också ta Dreamhack tåget från Malmö :) Då åker vi nog i samma ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 jag åker med mamma och pappa :) B) ofc. Ah fan, nice att sitta med päronen på dreamhack. Klockan 12, Gå nu och lägg dig! =DD Dom ska inte med på dh. dom kör dit mig bara <_< Tur för dig.Mina föräldrar hade aldrig kört mig 3 timmar bara för att lämna av mig, sedan åka tillbaks som tar 3 timmar. Windnoob: Ah :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 jag åker med mamma och pappa :) B) ofc. Ah fan, nice att sitta med päronen på dreamhack. Klockan 12, Gå nu och lägg dig! =DD Dom ska inte med på dh. dom kör dit mig bara <_< Tur för dig.Mina föräldrar hade aldrig kört mig 3 timmar bara för att lämna av mig, sedan åka tillbaks som tar 3 timmar. Windnoob: Ah :) Dom ska väl antingen sitta på hotellet och dricka sprit hela tiden eller gå runt lite i jönköping :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 (redigerat) Dom ska väl antingen sitta på hotellet och dricka sprit hela tiden eller gå runt lite i jönköping :P Helt klart :) Eller så drar dom med sig husvagnen. Redigerat 27 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Nja ganska onödigt då Scandic ligger jämte :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Nja ganska onödigt då Scandic ligger jämte :)900 kr /dygn = scandic 300 kr /dygn = camping Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Hmm, var går DH tåget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Hmm, var går DH tåget? Jönköping station. Vad trodde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 (redigerat) Hmm, var går DH tåget? Jönköping station. Vad trodde du? Och tåget går från lite flera ställen också. Lite mer info: här Redigerat 27 Juli 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.