PussyCat Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Nja ganska onödigt då Scandic ligger jämte :)900 kr /dygn = scandic 300 kr /dygn = camping Camping är dock mycket flåtigare imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 (redigerat) 900kr dygnet är väl inte så värst mycket? Inte vet jag. Annars finns det ju hotel/vandrarhem överallt. Redigerat 27 Juli 2010 av LasseKongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Aldrig, för ofräscht för mig.Verkar sitta många svettiga, hesa, tjocka 13 åringar där. ^_^ sååå Nej Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Aldrig, för ofräscht för mig.Verkar sitta många svettiga, hesa, tjocka 13 åringar där. ^_^ sååå Nej Tack. Precis det jag menar.. s; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 (redigerat) Aldrig, för ofräscht för mig. Verkar sitta många svettiga, hesa, tjocka 13 åringar där. ^_^ sååå Nej Tack. Precis det jag menar.. s; ja det är nog sant. Men det är nog mycket roligare där än här hemma :). ** Inga kommentarer tack! :lol: Redigerat 28 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 (redigerat) Funderar på att åka, men kostar ju för jävligt mycket Redigerat 28 Juli 2010 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 (redigerat) Funderar på att åka, men kostar ju för jävligt mycket nee då. kostar inte så mycket :lol: 999kr bara. (super packet). 845kr (bara bordsplats och internet) ⎝⏠⏝⏠⎠ Dreamhack countdown Redigerat 28 Juli 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 (redigerat) Funderar på att åka, men kostar ju för jävligt mycket nee då. kostar inte så mycket :lol: 999kr bara. (super packet). 845kr (bara bordsplats och internet) ⎝⏠⏝⏠⎠ Dreamhack countdown Bara?999kr är dyrt för oss som inte är rika. Sedan är det transport och mat också. Redigerat 28 Juli 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 jag köper dreamhack biljett och sånt (själv). Och jag får 700kr av mamma och pappa till mat och dryck :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Ser ut som jag kommer åka, bror på hur det är med skolan då, alltså om jag ligger efter i min planering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.