Rhino Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 En önskning varje dag.. Resten av livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Att jag var nöjd med mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 (redigerat) Skulle önska mig en super-betjänt, en betjänt som kan göra jobbiga saker som att diska, laga mat eller städa på nolltid och uppskatta sitt arbete till hundra, det skulle vara en tjej som även avgudar mig när hon inte gör skitgörat i hemmet och skapa sweet sweet love till mig i flera timmar, denna super-betjänt skulle även kunna ingå andra former, hon kan t.ex. bli mig och göra prov, för hon pluggar ju på nolltid och kan allt. Skulle jag bli uttråkad på att inte göra något annat än att spela tv-spel, festa och ha sex skulle denna tjej kunna flyga mig till tropiska öar på två röda. Redigerat 29 Augusti 2010 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Att jag skulle bli världshärskare B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.