WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Men jag gillar nog att börja med nya grejjer :P Man börjar med 100g nu istället för 60, borde göra starten lite enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) Nej men din RTS är kul du borde jobba mer på det, du har ju jobbat 8 månader och tänker börja med ett nytt svårare som kommer ungefär ta 11 månader? Men jag menar, komigen det skulle ha varit kul om du hade fixat mer gubbar och gjort spelet mer balanserat o.s.v :) EDIT: Jo upgrades också. Redigerat 6 Augusti 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Jag har arbetat med Java i 8 månader totalt, just detta projektet tog bara några slappa veckor, skulle säkert gått på 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) Men om du fortsätter med det du gör nu, t.ex ta flera veckors pauser så kanske det kommer ta 11 månader :=) Redigerat 6 Augusti 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Tower defence är ju alltid kul. :D Det går att göra mer avancerat än dom på diverse spelsidor. Ha ett antal olika vägar fienderna kan välja mellan, och få dom att ta den väg som dom har störst chans att lyckas ta sig igenom och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Jag har aldrig riktigt gillat TD spel men om jag vill skulle jag kunna göra ett TD spel någorlunda lätt med samma pathfinding-system som detta. Kanske gör något i framtiden :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Neee, jag vill att du ska fortsätta jobba med de hära spelet :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 WASD gör aldrig färdigt något ordentligt, så är det bara, sluta tjata på honom, han är sån när det gäller allt, tänker/gör bara halvvägs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Så är det med mig också, jag har typ lovat att göra flera CS:S mappar men jag har bara kommit halvvägs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) WASD gör aldrig färdigt något ordentligt, så är det bara, sluta tjata på honom, han är sån när det gäller allt, tänker/gör bara halvvägs.Jag anser att detta projektet är färdigt, PouyaShirin vill bara att utvecklar det mer. WoW är "färdigt" men blizzard fortsätter jobba på det ändå. Redigerat 6 Augusti 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Funkar det här på mobil? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Funkar det här på mobil? :PSkulle inte tro det, men jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.