360Xbox Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) Jo, det är så att jag tycker att "modsen" på fuska.se har blivit ganska lata. Tråden i Cod forumet som heter "Cod har blivit cp" har inte blivit låst än, och det var 2 veckor sedan den gjordes. Min nyhet som jag skickade in för 2 veckor sedan har inte blivit kollad. Jag brukar se anmälningar som är kvar riktigt länge. Osv osv osv osv Jag vet att moderatorna också har ett liv och inte är vid datorn/fuska hela tiden, men det här tycker jag är ganska löjligt. Redigerat 6 Augusti 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Jag säger som jag sagt i de andra trådarna om detta: Vänta till efter sommarn ifall vissa mods inte har tid nu, och om det inte ändras efter sommaren borde admin skaffa nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Om du tycker att moderaterna gör väldigt liten nytta/"är lata" kan du ju alltid försöka uppmana din omgivning att rösta på ett annat parti i riksdagsvalet nu i september. Du kan även försöka kontakta moderaterna med din synpunkt med något kontaktsätt som föreslås på denna hemsida: http://www.moderat.se/web/kontakt.aspx Hoppas detta hjälper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) 360Xbox, MODERATORER. Brukar väl vara större inaktivitet på sommaren, men brukar gå över. Fler mods kommer också att läggas till så småningom. Kan lägga till att bara för att inte en tråd blir låst direkt så behöver man inte skriva det i tråden. Som tråden i CoD-forumet, skulle kunna ge varningar till hela högen för §3.9.. Redigerat 6 Augusti 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 360Xbox, MODERATORER. Brukar väl vara större inaktivitet på sommaren, men brukar gå över. Fler mods kommer också att läggas till så småningom. Kan lägga till att bara för att inte en tråd blir låst direkt så behöver man inte skriva det i tråden. Som tråden i CoD-forumet, skulle kunna ge varningar till hela högen för §3.9.. Behöver inte vara. Alla modsen behöver inte vara inaktiva. Det är från person till person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Det är självklart att aktiviteten sjunker under sommarlovet, andra lov också för den delen. Moderatorerna är inte lika aktiva, men det vägs upp på grund av att forumet blir mindre aktivt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Kan lägga till att bara för att inte en tråd blir låst direkt så behöver man inte skriva det i tråden. Som tråden i CoD-forumet, skulle kunna ge varningar till hela högen för §3.9.. Det håller inte jag med om. Vad är det för fel på inläggen i den tråden egentligen? Jag fick en varning för att jag skrev i en tråd som varit anmäld länge "Jag tycker att moderatorerna är långsamma". Ni är långsamma, vi skriver i trådar som ska låsas att ni är långsamma, ni varnar oss för att vi påpekar att ni är långsamma... När mods skriver "låst" och glömmer låsa tycker jag också man ska få ha lite kul utan att bli varnad. Här och neråt till exempel: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1363161 Det ger mig en känsla av fascism att om man påpekar en tabbe ni gjort får man varningar. När jag var mod glömde jag låsa 1 eller 2 trådar och när jag märkte det efteråt tyckte jag bara det var kul. Medlemmar hade skrivit "haha du glömde låsa" etc. men jag hade inte ens en tanke på att ge dem tillsägelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) Kan lägga till att bara för att inte en tråd blir låst direkt så behöver man inte skriva det i tråden. Som tråden i CoD-forumet, skulle kunna ge varningar till hela högen för §3.9.. Det håller inte jag med om. Vad är det för fel på inläggen i den tråden egentligen? Jag fick en varning för att jag skrev i en tråd som varit anmäld länge "Jag tycker att moderatorerna är långsamma". Ni är långsamma, vi skriver i trådar som ska låsas att ni är långsamma, ni varnar oss för att vi påpekar att ni är långsamma... När mods skriver "låst" och glömmer låsa tycker jag också man ska få ha lite kul utan att bli varnad. Här och neråt till exempel: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1363161 Det ger mig en känsla av fascism att om man påpekar en tabbe ni gjort får man varningar. När jag var mod glömde jag låsa 1 eller 2 trådar och när jag märkte det efteråt tyckte jag bara det var kul. Medlemmar hade skrivit "haha du glömde låsa" etc. men jag hade inte ens en tanke på att ge dem tillsägelser. Ett sånt inlägg skulle kunna räknas som §3.9.Har för mig att det fanns en regel eller notis om att man inte ska påpeka sådana saker, som anmälningar och inlägg som en moderator har glömt att låsa. Jag tycker iallafall att det är en självklarhet att man inte ska posta i ett ämne där en moderator har skrivit låst men sedan glömt att göra det, eftersom meningen var att man inte skulle fortsätta posta. Redigerat 6 Augusti 2010 av Critical Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Finns säkert nån mod eller admin som sagt att man inte ska påpeka sånna saker, men jag håller inte med om det. Meningen med att en tråd blir låst kan man ju diskutera. Om en mod glömt låsa borde man i alla fall få påpeka det, sedan finns det förstås gränser. Men bara för att ett inlägg är skrivit efter att en mod skriver "låst" borde man inte bli varnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) Finns säkert nån mod eller admin som sagt att man inte ska påpeka sånna saker, men jag håller inte med om det. Meningen med att en tråd blir låst kan man ju diskutera. Om en mod glömt låsa borde man i alla fall få påpeka det, sedan finns det förstås gränser. Men bara för att ett inlägg är skrivit efter att en mod skriver "låst" borde man inte bli varnad. Inte bara däfrör men det bryter ju nästan garanterat mot en eller flera andra regler. Edit: Alla "moderatorerna är långsamma :( "- inlägg i trådar som inte behandlar den frågan bryter ju mot 3.2 och 3.9. Sen tycker jag att allt sådant här genererar en oproportionerligt stor mängd gnäll/klagande/missnöjesyttringar/protester när man tänker på vad det handlar om. Eller brukar göra det i alla fall. Återstår att se. Redigerat 6 Augusti 2010 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Att ni ens kan reglerna och kan säga DET BRYTER MOT 3.9!!1 är faktiskt imponerande. 360xbox; Modsen här har alltid, är och kommer altid att vara långsamma, deal with it Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 http://www.fuska.se/forum/Final_Fantasy_spelen-f633.html Där finns det en tråd som redan är rapporterad fast den är helt onödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.