a09z Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 ska skicka pm till admin o fråga om det blir en varning för det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Jävla lata mods, har anmält ett inlägg jag skrev några dagar sen samt pm'at admin om att avstänga mig eller ge mig varningar, men ingen sate har läst det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Jävla lata mods, har anmält ett inlägg jag skrev några dagar sen samt pm'at admin om att avstänga mig eller ge mig varningar, men ingen sate har läst det.Om ni inte har märkt det så har Admin & Co. lite annat att göra just nu.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Jävla lata mods, har anmält ett inlägg jag skrev några dagar sen samt pm'at admin om att avstänga mig eller ge mig varningar, men ingen sate har läst det.Om ni inte har märkt det så har Admin & Co. lite annat att göra just nu.. ;) Exakt, släppa hela sidan och låta alla gå berserk medans dom försöker "fixa" något annat? Please.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 kan ni lata moderatorer ge mig PM om mina tips ät godkända eller intei år 2010 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 kan ni lata moderatorer ge mig PM om mina tips ät godkända eller intei år 2010 tackFinns inga inskickade tips från dig. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 kan ni lata moderatorer ge mig PM om mina tips ät godkända eller intei år 2010 tackFinns inga inskickade tips från dig. :_ lol ja skickade in det för 3 dagar sedan :( jag får väl göra om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 kan ni lata moderatorer ge mig PM om mina tips ät godkända eller intei år 2010 tackFinns inga inskickade tips från dig. :_ Meh, min nyhet då? Som jag skickade in för över 2 veckor sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 kan ni lata moderatorer ge mig PM om mina tips ät godkända eller intei år 2010 tack Finns inga inskickade tips från dig. :_ Meh, min nyhet då? Som jag skickade in för över 2 veckor sedan? Den är ju inte ny längre så den behövs inte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 kan ni lata moderatorer ge mig PM om mina tips ät godkända eller intei år 2010 tack Finns inga inskickade tips från dig. :_ Meh, min nyhet då? Som jag skickade in för över 2 veckor sedan? Den är ju inte ny längre så den behövs inte ;) You got me there, kom inte ens ihåg vad det va för nyhet. Men så gammal är den väl inte än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 kan ni lata moderatorer ge mig PM om mina tips ät godkända eller intei år 2010 tack Finns inga inskickade tips från dig. :_ Meh, min nyhet då? Som jag skickade in för över 2 veckor sedan? Den är ju inte ny längre så den behövs inte ;) You got me there, kom inte ens ihåg vad det va för nyhet. Men så gammal är den väl inte än? Spanien vann VM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.