Apex Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) Tja Har precis fått min video uppladdad på youtube och jag skulle behöva lite feedback angående kvaliten på den. Videon är inget speciellt det är bara jag som flyger runt över Nagrand och filmar med lite avslappnade music till. Gjorde mest denna videon för att testa hur kvaliten blir på youtube efter att jag har laddat upp den. Videon: http://www.youtube.com/watch?v=hEuIBcG7ExY Snälla ge lite feedback, säg till om något behöver förbättras eller liknande. P.S Lite komments/ratings/subscribers skulle sitta fint också :) Redigerat 6 Augusti 2010 av Phazer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) Ganska bra, ett tips vore dock att om du ska göra en liknande video igen använd något program för att styra kameran så det blir rakt, skakig kamera förstör stämningen lite. Edit: Annars kan du använda wow map viewer eller vad det heter. Redigerat 6 Augusti 2010 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Tänkte på det men som sagt så var det mest bara ett test för att se vad kvaliten blev efetr att den blev uppladdad på youtube. Tack för feedback :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Helt okej kvalite, lite skakig kamra som addeB sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 den är tråkig.... :zzz: man blir sömnig... :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Tycker den är avslappnande och den är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Varför skrev du då: "Nah, not good at all" ? Mysig film :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag tyckte kvalitén var ganska shity även om man valde HD.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Den hackiga kameran förstör hela filmen. Försök att röra försiktigare eller fixa det efteråt med program som VirtualDub DeShaker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kvaliten kan jag inte göra så mycket åt eftersom jag inte kan spela in i 1280 x 720. Jag får istället göra om 1280 x 1024 till 1280 x720. Det med kameran är jag också medveten om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Vilket program använder du för edit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) - Dubbelpost - Redigerat 13 Augusti 2010 av Mosa1nagant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg