Gäst CrazyCake Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Vad vet du du har inte precis varit död men jag tror fortfarande att det kommer hända nåntingFuska.se är fullt av zombies.Jag hoppas att du vet det. OnT: Vet faktiskt inte riktigt, kan inte säga Ja eller Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Nej jag tror inte på andar och spöken, för osannolikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Vad vet du du har inte precis varit död men jag tror fortfarande att det kommer hända nåntingFör det är den mest logiska förklaringen vad vi vet just nu. Vi är elektriska signaler i en hjärna, tills vi blir så gamla att vi dör av att kroppen inte kan hålla igång allt nå mer. Sen slutar elektriska signalerna och precis som en dator, så dör vi. Men att det inte är värt att leva om man ändå vet att det tar slut tillslut är bara idiotiskt. Tänker du så om allt så kommer du hänga dig själv ganska snabbt. Det är väl bara att ta vara på tiden vi har och inte tänka på döden :I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Vad vet du du har inte precis varit död men jag tror fortfarande att det kommer hända nåntingIngen vet någonting, det är mest logiskt att utgå från det mest troliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Nej.Eller kanske lite:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Vad vet du du har inte precis varit död men jag tror fortfarande att det kommer hända nåntingFör det är den mest logiska förklaringen vad vi vet just nu. Vi är elektriska signaler i en hjärna, tills vi blir så gamla att vi dör av att kroppen inte kan hålla igång allt nå mer. Sen slutar elektriska signalerna och precis som en dator, så dör vi. Men att det inte är värt att leva om man ändå vet att det tar slut tillslut är bara idiotiskt. Tänker du så om allt så kommer du hänga dig själv ganska snabbt. Det är väl bara att ta vara på tiden vi har och inte tänka på döden :I Ja men ingen vet vad som händer med själen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Vad vet du du har inte precis varit död men jag tror fortfarande att det kommer hända nånting För det är den mest logiska förklaringen vad vi vet just nu. Vi är elektriska signaler i en hjärna, tills vi blir så gamla att vi dör av att kroppen inte kan hålla igång allt nå mer. Sen slutar elektriska signalerna och precis som en dator, så dör vi. Men att det inte är värt att leva om man ändå vet att det tar slut tillslut är bara idiotiskt. Tänker du så om allt så kommer du hänga dig själv ganska snabbt. Det är väl bara att ta vara på tiden vi har och inte tänka på döden :I Ja men ingen vet vad som händer med själen Vilken själ? Vem har sagt att vi har själar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Jag tror att vi har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Precis som spöken så är själen något som inte alla är överens om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Ja men ingen vet vad som händer med själenDet finns inga bevis när det gäller en existens av människosjälar. Jag tror att vi har detTro vad du vill. Redigerat 8 Augusti 2010 av prophet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Men om vi människor har själ och spöken, borde inte alla djur ha det. Och om det har dött djur och människor, insekter och dinosaurier i flera miljoner år om inte miljarder, borde inte det vara ganska smackat med spöken? Man borde börja se dom lite överallt eller höra dom då och då iaf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Det är inte säkert att alla ser vem säger att spöken lever tillsammans med levande varelser dom som har sätt nåt sånt har oftast en död släkting eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.