Hoppa till innehåll

Andar Och Spöken


Kira1

Rekommendera inlägg

Gäst CrazyCake

Vad vet du du har inte precis varit död men jag tror fortfarande att det kommer hända nånting

Fuska.se är fullt av zombies.

Jag hoppas att du vet det.

 

OnT: Vet faktiskt inte riktigt, kan inte säga Ja eller Nej.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 138
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad vet du du har inte precis varit död men jag tror fortfarande att det kommer hända nånting

För det är den mest logiska förklaringen vad vi vet just nu. Vi är elektriska signaler i en hjärna, tills vi blir så gamla att vi dör av att kroppen inte kan hålla igång allt nå mer. Sen slutar elektriska signalerna och precis som en dator, så dör vi. Men att det inte är värt att leva om man ändå vet att det tar slut tillslut är bara idiotiskt. Tänker du så om allt så kommer du hänga dig själv ganska snabbt. Det är väl bara att ta vara på tiden vi har och inte tänka på döden :I
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad vet du du har inte precis varit död men jag tror fortfarande att det kommer hända nånting

För det är den mest logiska förklaringen vad vi vet just nu. Vi är elektriska signaler i en hjärna, tills vi blir så gamla att vi dör av att kroppen inte kan hålla igång allt nå mer. Sen slutar elektriska signalerna och precis som en dator, så dör vi. Men att det inte är värt att leva om man ändå vet att det tar slut tillslut är bara idiotiskt. Tänker du så om allt så kommer du hänga dig själv ganska snabbt. Det är väl bara att ta vara på tiden vi har och inte tänka på döden :I

 

Ja men ingen vet vad som händer med själen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad vet du du har inte precis varit död men jag tror fortfarande att det kommer hända nånting

För det är den mest logiska förklaringen vad vi vet just nu. Vi är elektriska signaler i en hjärna, tills vi blir så gamla att vi dör av att kroppen inte kan hålla igång allt nå mer. Sen slutar elektriska signalerna och precis som en dator, så dör vi. Men att det inte är värt att leva om man ändå vet att det tar slut tillslut är bara idiotiskt. Tänker du så om allt så kommer du hänga dig själv ganska snabbt. Det är väl bara att ta vara på tiden vi har och inte tänka på döden :I

 

Ja men ingen vet vad som händer med själen

 

Vilken själ? Vem har sagt att vi har själar?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om vi människor har själ och spöken, borde inte alla djur ha det. Och om det har dött djur och människor, insekter och dinosaurier i flera miljoner år om inte miljarder, borde inte det vara ganska smackat med spöken? Man borde börja se dom lite överallt eller höra dom då och då iaf :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...