Kira1 Skrivet 10 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 och hur ska du lyckas med det utan att jag ser dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 och hur ska du lyckas med det utan att jag ser dig Han var ett spöke för dagen :o Har du aldrig hört om andar som kan ge dig en önskning? Pff.. Jaså idag på det okända svärde den där tjejen som har programmet att hon svärde på sitt liv att dom inte fuskade eller ljög förklara det också då.mmhm, och jag svär på min moders grav att jag är din far. Hur kan du föklara de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Jaså idag på det okända svärde den där tjejen som har programmet att hon svärde på sitt liv att dom inte fuskade eller ljög förklara det också då.mmhm, och jag svär på min moders grav att jag är din far. Hur kan du föklara de? Mäh, jag är ju hans mor. Fable1, see what I just did there? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 10 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Jaså idag på det okända svärde den där tjejen som har programmet att hon svärde på sitt liv att dom inte fuskade eller ljög förklara det också då.mmhm, och jag svär på min moders grav att jag är din far. Hur kan du föklara de? Det är annorlunda men vist tro inte på andar om du inte vill men alla som inte tror kommer att bli hemsökt av andens förbannelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Jaså idag på det okända svärde den där tjejen som har programmet att hon svärde på sitt liv att dom inte fuskade eller ljög förklara det också då. mmhm, och jag svär på min moders grav att jag är din far. Hur kan du föklara de? Det är annorlunda men vist tro inte på andar om du inte vill men alla som inte tror kommer att bli hemsökt av andens förbannelse Inte hänt mig än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 10 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Det tar tid jag lovar att du kommer att lida som bara den av att du inte tror på andar andens förbannelse är inget man leker med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 (redigerat) Nej, spöken/andar är påhitt precis som vättar, jättar och troll. :) liksom att man dör sedan vaknar upp igen och börja hemsöka är liksom lite... Wierd O.o. Och ''andens förbannelse'' när hittade du på det, igår? :huh: och, jag har inte trott på spöken sedan jag var 5, men jag har inte fått någon ''andens förbannelse''... :lol: Redigerat 10 Augusti 2010 av Batteryz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 10 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Ja det kanske var ett skämt men jag tror fortfarande på andar och jag tror att själen lever vidare efter att man har död Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Ja det kanske var ett skämt men jag tror fortfarande på andar och jag tror att själen lever vidare efter att man har dödHur skulle du beskriva att en ande/ett spöke är då? Vad består ett spöka av t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Ja det kanske var ett skämt men jag tror fortfarande på andar och jag tror att själen lever vidare efter att man har dödHur skulle du beskriva att en ande/ett spöke är då? Vad består ett spöka av t.ex. Ett lakan med två hål i, duh? Hörde nån gång att Paranormal Activity speglar en "riktig" händelse, är detta sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 10 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Jag vet inte har aldrig sett det och jag vet inte vad en ande består av jag har aldrig sätt en själv men tror på visa som har gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Vidskeplighet och fantasier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.