Kevve Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Ingen idé att diskutera det här. Moderatorerna eller Admin kommer eventuellt att förklara vad som har hänt, och gör dom inte det så har dom ett bra skäl till det. Redigerat 8 Augusti 2010 av Critical Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Så Dave37 och TheCat är alltså i utredningen, båda moderatorerna av KG. EDIT: Alla i KG tydligen. EDIT: Alla i KG som var online igår. Så någonting hände alltså igår, i KG? Berätta! :mellow: Redigerat 8 Augusti 2010 av a1exander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Verkar som att alla i kattgruppen har ranken "utredning". Kommer bli intressant att få se. Inte alla, men många ser det ut som. Redigerat 8 Augusti 2010 av 2FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Har fått fram lite grejjer: Alla medlemmar i KG som varit inloggade igår + WASD har blivit bannade (ej permbannade) från fuska, enligt källan helt utan grund. Detta pga att någon postat en tråd i forumet! Redigerat 8 Augusti 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 De har ju titeln "Utredning", är man permbannad har man "Avstängd". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Har fått fram lite grejjer: Alla medlemmar i KG som varit inloggade igår + WASD har blivit permbannade från fuska, enligt källan helt utan grund. Detta pga att någon postat en tråd i forumet! Tror inte det är helt utan grund om de stängde ner forumet, men vad vet jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Har fått fram lite grejjer: Alla medlemmar i KG som varit inloggade igår + WASD har blivit permbannade från fuska, enligt källan helt utan grund. Detta pga att någon postat en tråd i forumet! Det förstår jag mig inte på. Är dom bannade så är dom bannade för att ha gjort något man inte ska göra. Man bannar inte någon utan grund, så att säga 'utan grund' är ganska onödigt. Sedan står det ju att dom är under utredning, och det kanske kommer fram att dom inte alls har gjort något, och därav får komma in på sidan igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Critical: Skrev bara uppgifterna som jag fått. Har fått fram lite grejjer: Alla medlemmar i KG som varit inloggade igår + WASD har blivit permbannade från fuska, enligt källan helt utan grund. Detta pga att någon postat en tråd i forumet! Tror inte det är helt utan grund om de stängde ner forumet, men vad vet jag. Njae, men hur vet dem att det är just KG? Jag utesluter inget, men skulle gärna vilja höra varför just dem är misstänkta. Redigerat 8 Augusti 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Kanske är att de spred någon säkerhetsläcka, och därför behövde dem stänga ner sidan. Det är så jag tänker mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Kanske det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Kattgruppen är ingen variabel i utredningen. Det finns andra anledningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Kattgruppen är ingen variabel i utredningen. Det finns andra anledningar. Okej. Ingen anledning som vi kan få veta nu eller? Jag är bara lite nyfiken! :D Redigerat 8 Augusti 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg