här är tre av mina:
DARTH VADER har aphelfläng i örona så att du ty inte skådar darth vader riktiga barbie kunskaper samt att han inte ty att så ska de vara för darth vader älskar allsång samt ty en häst är han för han inte kan dansa! och han!!!
ja vare sig inte räcka arm men jag har emil är hans arm förbanna dej emil din förgrymmande UNGEEEEEEEEEEEE!!!!
banne dig pappa säger emil och knäar farsan på stupet!
mor hon skriker ILIZA DU ÄR EN HÄÄST!!!
då kommer ARTOO DITOO och skriker PIIP ZIP PIP PIPELLO!
och far och emil gråter så att gordons kitcen nightmares samt hells kitchen är slut för alltid och emils mor vrålar jämmer och elende!!!
ich så var det slut på ennu ett nytt avsnitt med chowder på cartoonnetwork! men alla fräcka apor kom till schnitzel och sa: DU ÄR EN STEN SOM KÄKAR OST SCNITZEL!!
och alla gröna apor hoppar in i en lila päron!
en lila päron sa JAG HAR MENS
då sa chowder ; ITS RAINING MENS HALLELUJA ITS RAINING MENS
, RAINING MENS!!!!!!!!
och tann sa hallaluja ajdå jag råka fjärta i ett barnprogram!
och ett till:
DARTH VADER dansar runt i en rosa balettkjol medan Yoda sitter och leker Barbie med R2-D2. Sen kommer C3PO med rosa kaninöron med blåa prickar på och skuttar runt som en kanin. Då helt plötsligt kommer Kotobukiya med en bukett blommor och ger det till DARTH VADER medan han sätter sig på knä och firar
det sista:
DARTH VADER ÄR EN HÄST!
OCH ALLA APOR ÄR GRÖNA BOKSTÄVER I EN ORANGE FRUKT VID NAMN PÄRON!(päron är oftast lila, inte orange om ni ursäktar mig.)
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
skriv in det konstigaste inlägget ni kan och försök klå mig.
MOHAHAHA