Hoppa till innehåll

Skriv Det Konstigaste Inlägg Ni Kan!


simsocheat
 Dela

Rekommendera inlägg

här är tre av mina:

 

DARTH VADER har aphelfläng i örona så att du ty inte skådar darth vader riktiga barbie kunskaper samt att han inte ty att så ska de vara för darth vader älskar allsång samt ty en häst är han för han inte kan dansa! och han!!!

ja vare sig inte räcka arm men jag har emil är hans arm förbanna dej emil din förgrymmande UNGEEEEEEEEEEEE!!!!

banne dig pappa säger emil och knäar farsan på stupet!

mor hon skriker ILIZA DU ÄR EN HÄÄST!!!

då kommer ARTOO DITOO och skriker PIIP ZIP PIP PIPELLO!

och far och emil gråter så att gordons kitcen nightmares samt hells kitchen är slut för alltid och emils mor vrålar jämmer och elende!!!

ich så var det slut på ennu ett nytt avsnitt med chowder på cartoonnetwork! men alla fräcka apor kom till schnitzel och sa: DU ÄR EN STEN SOM KÄKAR OST SCNITZEL!!

och alla gröna apor hoppar in i en lila päron!

en lila päron sa JAG HAR MENS

då sa chowder ; ITS RAINING MENS HALLELUJA ITS RAINING MENS

, RAINING MENS!!!!!!!!

och tann sa hallaluja ajdå jag råka fjärta i ett barnprogram!

 

och ett till:

 

DARTH VADER dansar runt i en rosa balettkjol medan Yoda sitter och leker Barbie med R2-D2. Sen kommer C3PO med rosa kaninöron med blåa prickar på och skuttar runt som en kanin. Då helt plötsligt kommer Kotobukiya med en bukett blommor och ger det till DARTH VADER medan han sätter sig på knä och firar

 

det sista:

 

DARTH VADER ÄR EN HÄST!

OCH ALLA APOR ÄR GRÖNA BOKSTÄVER I EN ORANGE FRUKT VID NAMN PÄRON!(päron är oftast lila, inte orange om ni ursäktar mig.)

 

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

 

skriv in det konstigaste inlägget ni kan och försök klå mig.

MOHAHAHA

post-79006-1281359107_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 123
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

zoro tog sin luft i magen i en knapp som hette cartelson elizabettan i grottan coop forum i konsum som fattar inget i 1800 talets nätter i dasset som målvakt har i sin daggbusken Ragnar i sin Jolvar med sina små telefonkataloger i malaysia i sin carl gustav den andre som tog över mikrovågsungnens torn i korv som heter nu blev du rädd hihihihih

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

zoro tog sin luft i magen i en knapp som hette cartelson elizabettan i grottan coop forum i konsum som fattar inget i 1800 talets nätter i dasset som målvakt har i sin daggbusken Ragnar i sin Jolvar med sina små telefonkataloger i malaysia i sin carl gustav den andre som tog över mikrovågsungnens torn i korv som heter nu blev du rädd hihihihih

Win.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett tåg lämnar station A klockan 13.45 och reser 165km/h mot station B som ligger 312km bort. Vid 14.20 lämnar tåg B stationen B och reser mot A i 125km/h. Halvvägs tvingas tåg A sänka sin hastighet till 115km/h, hur många tyskar krävs för att byta en lampa?

Wait what dude?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rodney Mullen och hans drömresa får den unika kollektionen men innan ska girafferna ta en ridtur och sola sig i deras pappas glans. Men sen kom en orm in i paradiset utan att glömma måsflocken utan signalhorn. Björnar dök upp i den åttio meter långa klyftan medans banjon gjorde myteri. Men ledtråden försvann mot Olles guldgrävarprylar innan träningsversionen körde på den svajande vaktelfamiljen. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett tåg lämnar station A klockan 13.45 och reser 165km/h mot station B som ligger 312km bort. Vid 14.20 lämnar tåg B stationen B och reser mot A i 125km/h. Halvvägs tvingas tåg A sänka sin hastighet till 115km/h, hur många tyskar krävs för att byta en lampa?

Bättre avslut: Vad heter föraren?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...