Hoppa till innehåll

Skriv Det Konstigaste Inlägg Ni Kan!


simsocheat
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 123
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 2 veckor senare...

En bladlös kniv utan skaft som åt en fett stor batman med 234567445677 däck på en resturang i asien med massa jävla sand och någon jävla turistfälla med lyktor med lyktor med lyktor med lyktor med en liten sked som skedade och en gaffel som gafflade och en 8531 meter lång bil som exploderade och ett smörpaket som blev helt nerfyrs med en atombomb som sprängde hela universum! Bra historia va ???? Helt seriös

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom har sagt sitt kvitt kvidevitt! Skrek fru Glutt. Men middagarna kan bli en aning påfrestande. Oj nu slår de i gonggongen, men du kommer att märka vad jag menar Gååsenstråhle. Må middagen smaka! Hans enda samtalsämne är världens åttonde underverk... Han själv! Vem är den råbarkade herrn som sitter bredvid dom? Tyr Även, han är mycket stolt över sin unika samling av snörf. Vem av damerna hade den tråkigaste klänningsfärgen? Är frågan.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Per-Erik Nilsson har en lång överkropp. Han utropade '' Jag har surkål i mina läderbyxor! '' Då kom My . och hon konstaterade: My är bäst! Förresten, vill du klappa mitt pennskrin?

 

Per-Erik sade då '' vi skriver allting vi säger... fast vi måste ju sätta ihop meningar. Hur som helst hästen springer bra nu. '' Då kom en kille in i rummet.

 

- Jag heter Pelle! sa han till Per-Erik men då utbrast pelle ''Han är efter dig!''

- Vem är efter mig? frågade Per-Erik

- Hästen!

Hästen stormade in i huset och sa: Min gurka är len...

- Å nej vrålade My. Vad fan gör du? Han typ våldtar henne!

I rummet stod nämligen Maria Montazami och hästen. My sa: Jag tar en liten majskorv och skalar den.

- Ja! sa Per-Erik. Vi kan stoppa upp dem!

- Solklart! Sa My!

Sandra är gravid.

- Va! Vrålade Per-Erik. Vi sitter här utan vantar och JAG KAN INTE BEATBOXA!

Då dök hästen upp och sa limskt: Jag kommer alltid att vara i din närhet...

Sedan drog hästen med sig Per-Erik.

- JAG MÅR BRA! Var det sista Per-Erik sa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...